کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

سوال برای بحث های اینترنتی

درراستای گسترش ارتباطات اینترنتی، با پیشنهاد خانم شعله محمدی به فکر یه شبه تبلیغ در سایت ویکی پدیا افتادیم

این حرکت الان تحت مدیریت خانم محمدیه

کسی از قوانین این سایت اطلاعی داره؟

اگه اطلاعاتی دارید لطفا سریعا با من یا ایشون تماس بگیرید



شکور

نظرات 6 + ارسال نظر
Ramin یکشنبه 27 فروردین 1391 ساعت 20:30

AfariiiN Daeeii

Man Fek Konam qanuuNe Khasii NAdaRe ...tu har safhe ei ye Gozineye Viyrayesh Dare ke unja Mishe MatLab EzaF Kard...

فرامرزی یکشنبه 27 فروردین 1391 ساعت 23:54

آوریــــــــــــــــــــن
بسیار پسندیدم

شعله محمدی دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 18:25

دوستان هرکس که میتونه کمک کنه اعلام همکاری کنه.....
من به کمکم شدیدی!!!! برای ساختن این صفحه احتیاج دارم...چون قوانین ویکی خیلی دشواره!!!!
(دایی جان من نمی خوام ویرایش کنم می خواهم صفحه بسازم....
که کار اسونی نیست....)

ooooO Ex. man BAd MotevajeH ShDam...VaaLi Man Be To iman Daram To MituNiii...
Ramin

محمدی سه‌شنبه 29 فروردین 1391 ساعت 00:09

آروین ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍پارسا سه‌شنبه 29 فروردین 1391 ساعت 00:50

راستش من از این کارا خیلی سر در نمیارم!!!
اما مطمینم که آقای محیط می تونن کمکت کنن...

محمدی سه‌شنبه 29 فروردین 1391 ساعت 11:34

دوستان......راه ساخت و ایجاد صفحه کشف شد!!!!!!
فقط مونده مطلب! که اقای شکوری هر وقت واسم متن بفرستن...انشااله می ریم تو کار افتتاح!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد