کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

لقمه های بزرگ برای دهان های کوچک: پایان فیلمبرداری اصلی گره کور

امروز ساعت 5 پلان های مربوط به لوکیشن منزل اشکان توپ شکن هم تمام شد  

این هم لقمه ی بزرگی بود در دهان کوچک من 

در تخمین ابعاد این لقمه دچار سوء تفاهم شده بودم

سه روز به شدت سخت 

به شدت سخت 

افراد زیر در این مراحل حضور داشتن و اگه کسی رو از قلم انداختم، اضافه کنه 

 

شکور 

شالیکار 

شفیعی 

رسولی 

نمازی 

فینی زاده 

تقوی 

چراغعلی  

سروش 

زین ال 

صاحبدل 

بشیری 

سلیمیان 

محیط 

مردیها 

ترابی 

فلاح 

موسوی 

باباگلی 

ایرانی 

اشکان 

امیر نوروزی 

اکبری  

فرامرزی

 

 

در قسمتی از کار هم عطار و وفایی و فاضلی و مهدی قربانی و رامین همت زاده حضور داشتن و کمک کردن   

از اعلام کمک های دوستانی مث مرادپور، جهانی پور، محمد نزاد، سینا و ... هم تشکر میکنم

 

از همگی دوستان ممنونم که بازم به من لطف داشتن و بازم به من اعتماد کردن

الان دارم از خستگی میمیرم...بعدا میام مفصل مینویسم که چه شد و چه خواهد شد

 

شکور - مدیر اجرایی گره کور

نظرات 5 + ارسال نظر
آروین ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍پارسا شنبه 26 فروردین 1391 ساعت 01:18

خدا قووت...!

محمد مهدی رسولی شنبه 26 فروردین 1391 ساعت 10:20

همیشه کارهای بزرگ رو آدم های بزرگ انجام میدن...و این کار یه تیم بزرگ و همدل داشت ک ب انجام رسید...ب همین زودی دلم برا همه تنگ شده...

جهان شنبه 26 فروردین 1391 ساعت 19:51

نخسته!!!!!!

پریماه مرادپور شنبه 26 فروردین 1391 ساعت 21:45

به همه اعضای این تیم پرکار خسته نباشید میگم....!!! به خصوص آقای شکوری خیییییلییییی خسته!

ممنانم
شکور

فرامرزی یکشنبه 27 فروردین 1391 ساعت 10:42

از همین الان به نظر میرسه کار خوب و قابل قبولی در میاد.
همه ی بچه ها عالی کار کردن.
روزهای پر کاری بود که همه با 110% انرژی کار کردید و تو که رو 200% بودی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد