کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

دکترین - ابهاماتی که در جلسه مطرح شد: درباره ی مدیر اجرایی

شکورم و به عنوان مسئول اساسنامه، مطابق با متن ماده ی تصویب شده ای از اساسنامه مندرج در اضافه شدن یه ماده به اساسنامه موظف به رفع ابهام هستم... 

امروز دو موضوع مطرح شد که باید مفصل صحبت کنم درموردش که البت تا جایی که جلسه اجازه میداد صحبت کردم ولی باید مکتوبش هم بکنم که الان وقتش نیست  

در هر حال :

1- مدیری اجرایی یک پروژه ، مدیر اجرایی اون پروژه خواهد بود تا وقتی که اجرای اون پروژه کان لم یکن بشه یا اینکه مطابق با قیودی که در تصویبش گذاشته شده، منقضی شده باشه 

البت این مسئله در مورد پروژه های شخصی نباید صدق کنه 

 

2- صحبت درمورد یک پروژه که تاثیری در کیفیت اجرا یا اجرا و عدم اجرای اون پروژه نداره، با هر مسئولی بلا اشکال است، ولی هر گونه فعلی در راستای اجرای اون پروژه باید با هماهنگی مدیر باشه و در صورت عدم انتخاب مدیر اجرایی با دبیر باید باشه.. 

 

  

 

درضمن من ایشالا به محض اینکه سرم خلوت شد جلسه ی مربوط به توضیح و تفسیر ماهیت و اساس قانون و این مسائل رو برگزار میکنم...

 

شکور - مسئول وبلاگ

نظرات 3 + ارسال نظر
سارا حنانی یکشنبه 20 فروردین 1391 ساعت 22:32

چجوری باید مطلعتون کنیم ایمیل تست دستمون رسیده؟آخه امکان ارسال ایمیل و پاسخ ظاهرا وجود نداره!

فرامرزی دوشنبه 21 فروردین 1391 ساعت 20:33

درباره ی موضوع گزارش مدیران اجرایی به دبیر هم صحبت های خوبی شد که بعدا باید بیشتر روش صحبت کنیم.

محمدی سه‌شنبه 22 فروردین 1391 ساعت 00:57

خوندم!

آورین به شما
فرامرزی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد