کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

دکترین:خلق سمت«مسئول نظم محل استقرار کانون» (مسئول کانکس)

من عباس شکوری، مسئول اساسنامه ی کانون فیلم وعکس دانشگاه شهید بهشتی هستم

و در راستای انجام وظیفه ی محوله در بند5 اصل مربوط یه این موضوع در اساسنامه (درج شده در پست اضافه شدن یه ماده به اساسنامه) مورد زیر را برای بررسی به استحضار نهاد تصمیم گیری کانون می رسانم

پس از بحث و بررسی، این اصل جدید را به رای گیری خواهم گذاشت:

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

عنوان اصل: «مسئول نظم محل استقرار کانون» (در حال حاضر، مسئول کانکس)  

بند اول: مسئول این سمت برای یک ترم توسط نهاد تصمیم گیری کانون، انتخاب میگردد  

بند دوم: معاون این مسئول مطابق با مقررات کلی معاونت انتخاب می گردد  

بند سوم: به علت غیر اساسی و غیرماهوی بودن ماهیت این سمت، مسئول و معاون این سمت، امکان ابقا برای هر چند دوره ی دیگر توسط نهاد تصمیم گیری کانون خواهد داشت  

بند چهارم: وظایف

1- تلاش و برنامه ریزی و مدیریت اعضا برای فعال نگه داشتن محیط محل استقرار کانون برای حداکثر زمان ممکن

2- تلاش و برنامه ریزی و مدیریت اعضا برای حفظ نظم و پاکیزگی محیط محل استقرار کانون

3- تلاش و برنامه ریزی و مدیریت اعضا برای هرچه جذاب کردن محیط محل استقرار کانون

4- تلاش و برنامه ریزی و مدیریت اعضا برای گسترش محیط فیزیکی محل استقرار کانون

5- ارائه ی گزارش امکانات مورد نیاز برای انجام موارد بالا به دبیر برای تهیه شدن  

بند پنجم: هرگونه تغییر و تحول عمده در محیط فیزیکی محل استقرار کانون باید با هماهنگی با این سمت انجام گیرد...  

بند ششم: در تقاضا و هماهنگی افراد برای تغییر و تحولات در محیط فیزیکی محل استقرار کانون، مسئول سمت، حق سخت گیری غیرمنطقی ندارد و برای هرگونه مخالفت باید دلیل قانع کننده ای داشته باشد. 

بند هفتم: مسئول سمت موظف به ارائه ی گزارش فعالیت های مورد نظر و انجام شده به دبیر و هماهنگی با او و همچنین در صورت تشخیص نهاد تصمیم گیری،ارائه ی گزارش به نهاد تصمیم گیری کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی خواهد بود... 

ــــــــــــــــــــــــــــــــ  

عباس شکوری، مسئول اساسنامه 

 

 

تذکر: عبارات آبی رنگ، اضافه شدن به علت سوال خانم ایرانی

نظرات 13 + ارسال نظر
شکور شنبه 12 فروردین 1391 ساعت 16:29

نهاد تصمیم گیری بر اساس صلاحیت های مورد نیاز برای این سمت از بین کاندیداها یکی را انتخاب میکند
به عنوان مثال به نظر من، حضور زیاد در کانکس، یک پوئن مثبت برای این سمت می باشد
همچنین نزدیک بودن دانشکده و همچنین خوابگاهی بودن هم پوئن های مثبتی می تواند باشد...
من خودم اگه میتونستم کاندیدا می شدم ولی سرم خیلی شلوغه

شکور

محمد فرامرزی شنبه 12 فروردین 1391 ساعت 18:07

مثل همیشه کامل بود
فقط برای اطمینان میپرسم:
توی ایده ی تو مسئولیت اشیاء داخل این مکان هم با این سمت هست؟

والا این شخص نسبت به وجود اشیاء تو کانکس، نسبت به دبیر و کانون پاسخگوئه
ولی کسی که نسبت به دانشگاه و امور فرهنگی باید جوابگو باشه، دبیره نه این سمت...
شکور

محمدی شنبه 12 فروردین 1391 ساعت 19:51

با عرض معذرت...من درست متوجه نشدم الان بحث و بررسیش تو وبلاگ انجام می شه؟
یا جزو پیشنهاد هایی که قرار تو جلسات بعد از عید بررسی کنیم.....؟

این یه پیشنهاده که اول من میذارم تو وبلاگ تا همگی بیان ایراداهاش رو بگیرن تو نظرات
وقتی که تو قسمت نظرات بحث و بررسی شد، پخته شد، چکش کاری شد، من میارمش برای رای گیری
این رای گیری میتونه تو جلسه ی رسمی کانون باشه یا تو وبلاگ
.
.
.
این یه راهکاره تا همگی تو پخته شدن اساسنامه مشارکت کنن و اصول اساسنامه تنها با ذهن یه نفر ارائه نشه
تازه به این صورت کلی از بحث هایی که قراره حین رای گیری رخ بده همینجا رخ میده
مثلا یکی به یه جای طرح ایراد وارد میکنه
من یا اون ایراد رو توضیح میدم و طرف مقابل می پذیره
یا اینکه من اون ایراد رو می پذیرم و طرحم رو اصلاح میکنم
اگه الان این اتفاقات رخ نده، تو زمان رای گیری رخ میده که خیلی وقت کانون رو خواهد گرفت

شکور

محمدی شنبه 12 فروردین 1391 ساعت 23:21

متوجه شدم...مرسی

سلیمیان دوشنبه 14 فروردین 1391 ساعت 10:46

سلام

سلام
آفرین که اعلام حضور میکنید
شکورم

محبوبی دوشنبه 14 فروردین 1391 ساعت 20:13

همین!

آورین بر شما که اعلام میکنید متن رو خوندید
این یه قوت قلبه
ممنون
شکور

آروین ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍پارسا دوشنبه 14 فروردین 1391 ساعت 21:51

خواندم...

آورین که اعلام میکنی
شکورم

جواد شالیکار سه‌شنبه 15 فروردین 1391 ساعت 23:28

با خودت صحبت می کنم ولی به نظرم بدون این سمت کانون تا الآن دچار مشکل نشده. شایدم به خاطر بی اطلاعیم از گذشته بوده.

دچار مشکل شده و فراموش کردی
تو جلسه میگم
شکور

zahra shahtoori چهارشنبه 16 فروردین 1391 ساعت 13:04

مثل همیشه خیلی جامع نوشته شده بود.با دققت خواندم

پریماه مرادپور چهارشنبه 16 فروردین 1391 ساعت 21:46

خیلی خوب!

جهان دوشنبه 21 فروردین 1391 ساعت 23:24

خیلی خوبه!!
بعدا بیشتر راجبش صحبت میکنیم..

پریماه مرادپور سه‌شنبه 22 فروردین 1391 ساعت 21:28

من با توجه به شرایطی که دارم فک کنم می تونم کاندیدای مسئول کانکس بشم! " لطفاً به من رأی دهید!!!" البته اگه قبولم دارین....

کی بهتر از شما پری خانوم؟؟؟
خودم جای هر چیو که نمیدونی و خودم میدونم بهت یاد میدم...
ای چشو از او چشو تو ای ماجرا راضی تره عامو!!!

جهان

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
آفرین و مرحبا به شما
در جلسه ی آینده حتما اینو اعلام کنین و همونجا رای گیری کنین.
فرامرزی

جهان پنج‌شنبه 24 فروردین 1391 ساعت 11:08

من یادم نبود مسئول کانکسمونم معاون میخواد...
من و پریماه باهم صحبت کردیم قرار شد جفتمون به قولی کاندید این سمت بشیم اون وقت با توجه به صلاحدید نهاد تصمیم گیری هر کدوممون که واسه این مسئولیت انتخاب شدیم اون یکیم به عنوان معاون احتمالی ( با رای نهاد ) معرفی کنیم...
پس منم به قول پری "کاندیدای مسئول کانکس میشم"

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد