کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

دکترین: روز کانون فیلم...هفته ی کانون فیلم

این یه متن قدیمیه...

من یه سری پیشنهاد قدیمی دارم که به صورت مفصل تو لب تابم نوشتمشون و گذاشتم که وقتی سر خودم و کانون خلوت میشه، بذارم تو وبلاگ...

این متن یه پیشنهاد قدیمیه که قبل از وقوع هفته ی خاص آخر سال پیش، نوشته بودم...

اتفاقاتی که تو اون هفته رخ داد، کمی شبیه به این پیشنهاد منه:

 دکترین: روز کانون فیلم...هفته ی کانون فیلم

یک پیشنهادی که خواهم داشت به کانون، روزی تحت عنوان «روز کانون فیلم» هست

من پیشنهاد میکنم که در راستای هدف «فرادانشگاهی شدن کانون» و همچنین «استمرار عضویت و قدرت کانون» در هر سال یه روز بخصوص رو که به نظرم حداقل باید پنج شنبه باشه رو به نام «روز اختصاصی کانون فیلم» نامگذاری کنیم

این روز، روزیه که تمامی اعضای کانون فیلم از سالهای قبل تا آخرین سالی که کانون در حال فعالیته، خبردار میشن که بیان دور هم، با خونواده ی اختصاصیشون (راحت بگم، زن و بچه شون) و بشینن کنار هم و با هم «چایی» بخورن...

هر سال یک نفر معین بشه تا تموم این بچه ها رو از یه هفته قبل از روز حادثه برای این اتفاق مطلع کنه...

این خیلی خیلی خوبه

اگر تو اون روز بحث های کانونی هم رخ بده خیلی خوبه

این روز میتونه خیلی خودمونی باشه (مث کاری که بسیج سه سال پیش کرد و اعضای قدیمش رو دعوت کرد و اومدن توکانکس بسیج نشستن کنار هم شام خوردن و جک گفتن و خندیدن) یا میتونه خیلی رسمی باشه (مثلا همگی دعوت بشن به یه تالار جمع و جور و یه سریشون که دوس دارن برن روی سن و از گذشته و اتفاقاتی که باید در آینده برای بهتر شدن اوضاع کانون رخ بده صحبت کنن)

به هر حال این حرکت، حرکتی در ارتقاء «کانونیت» کانون فیلمه...

 

من 4 سال پیش پیشنهاد دیگه ای هم داشتم به نام «هفته ی عمومی کانون فیلم» که در هر سال ما یه هفته ی خاص داشته باشیم تا در اون هفته ی بخصوص در جای جای دانشگاه و در تمام هفته، کارهای خاصی انجام بدیم

فکرش رو بکنید که در آن واحد تو دو تا تالار (مث مولوی و عدالت) یک فیلم رو نشون بدیم

فرداش یه نمایشگاه عکس کنار تالار مولوی درمورد یه موضوع که درمورد همون موضوع تو تالار فیلم نمایش داده بشه

پس فرداش تو یه تالار یه جلسه ی نقد و بررسی سینمای ایران با حضور یه سری کارگردان و این حرفا

روز بعدش فلان

و روز آخرش یه اکران کشوری تو تالار ابوریحان همراه با نقد و بررسی عملکرد کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی رو اجرا کنیم

 

این حرکت نیاز به یه مدیریت کلان وسیع داره

نزدیک به 10 مدیر اجرایی میخواد که برای هر روز دوتا کار انجام بشه

و یک مدیر اجرایی از همه بالاتر تا همه ی این کارها رو در راستای هم انجام بده

البت این یه ایده آله

مهمترین روز هم، روز آخره که باید درش کانون فیلم و عکس مورد تحلیل قرار بگیره...

 

شکورم

نظرات 5 + ارسال نظر
سارا حنانی یکشنبه 6 فروردین 1391 ساعت 20:31


بعد از خوندن این چند تا پست اخیر دوست دارم بگم که من واقعا "سیستم فکری" شما رو ستایش می کنم

فینی زاده دوشنبه 7 فروردین 1391 ساعت 11:56

من به جرات می تونم بگم نیروی انسانی این هفته ی طلایی رو داریم. پس می تونیم.

محمدی یکشنبه 13 فروردین 1391 ساعت 12:20

من هم خیلی از این ایده خوشم اومد.....
اگه تصویب بشه حتما حتما همه تلاشم رو واسش می کنم......

جواد شالیکار سه‌شنبه 15 فروردین 1391 ساعت 22:52

شکوری می خواد کانون مثل یه مدینه فاضله در ابعاد خیلی کوچیک باشه. روز کانون شدنیه ولی هفته نمی گم نشدنیه ولی فوق العاده سخت تر از کاریه که ما تو اون هفته عجیب غریب کردیم. و اگه بگیم بچه های کانون تواناییش رو دارن. شرایط و امکانات فکر نمی کنم اون قدر ایده آل آماده باشه و در اختیارمون قرار بگیره.

ملک محمدی یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 20:31

اقا پیشنهاد بسیار خوبیه تالار و نهارو چایی و قلیوون و.... با من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد