کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

جلسه ای به پیشنهاد امید صفایی

تو آخرین جلسه ی رسمی برگزار شده، صفایی با شنیدن صحبت هایی که من کردم از قانون و عرف و سویس و کامن لاو این حرفا، پیشنهاد داد که یه جلسه ی اختصاصی برای تفهیم این مسائل برگزار کینم...

من دوس داشتم سریعا این جلسه ی به شدت مفید و معرکه، برگزار بشه که نشد...

ایشالا بعد از سال امیدوارم بشه اوایل فروردین این کارو بکنم

بسی مایه ی مسرت و خوشحالی منه پیرمرده که بیاید و صحبت کنیم...


شکور - مسئول اساسانامه

نظرات 2 + ارسال نظر
فرامرزی چهارشنبه 24 اسفند 1390 ساعت 15:26

به نظرم شدیدا وجود همچین جلساتی تو این سال قانون گذاری مفیده.

فرامرزی پنج‌شنبه 25 اسفند 1390 ساعت 22:34

من خیلی پیش تر میخواستم این پیشنهاد رو بدم اما نگران بودم استقبال نشه، چون به عنوان مثال اصولا خود امید مخالف اینطور بحثا بود
اما حالا که پیشنهاد از خودشه...بسیار هم عالی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد