کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

موضوع هارد سیستم کانون

همونطور که خبر دارین مدت هاست که برای کانون قراره هارد اکسترنال تهیه بشه.

حدود 3-4 هفته پیش طی صحبتی با خانم برزگر قرار شد ما پیش فاکتور لیستی از لوازمی که برای سیستم کانون میخایم رو بدیم به امورفرهنگی و دانشگاه بره برامون بخره!


اما به دلیل مشغله ی علی محیط و حجمه ی کارهای کانون و من تو این ایام، آماده کردن این لیست با تاخیر صورت گرفت و هفته ی پیش که من برای این موضوع به خانم برزگر گفتم، ایشون گفت که دانشگاه این کار رو برای قبل از عید انجام نخواهد داد (به دلیل جمع کردن مسایل مالی در آخر سال). من پیشنهاد دادم که ما پول روی هم بذاریم هارد رو بخریم و بعد از عید به دانشگاه فاکتورش رو بدیم و پولمونو بگیریم، اما گفتن دانشگاه فاکتور قبول نمیکنه.


لذا با توجه به بررسی اینگونه جوانب تصمیم گرفتیم که هرچه سریعتر خودمون هاردی اکسترنال با حجم ۲TB یا 3TB بخریم و لوازم دیگه ای که برای کامپیوتر مورد نیازه رو بعد از عید لیست کنیم.

من احتمالا تا 2 روزه آینده که تهرانم موضوع هارد رو تموم میکنم و تحویل مسئول آرشیو میدم.

نظرات 1 + ارسال نظر
فرامرزی چهارشنبه 24 اسفند 1390 ساعت 15:01

برای اینوره سال قضیه منتفیه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد