کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

درود بر این بزرگ مرد

بعدا باید یه متن در خور براش بنویسم

اما فعلا به همین قدر اکتفا میکنم که در حال حاضر فعالترین عضو کانون با تمام مشغله های عجیب و غریبی که داره کسی جز عباس شکوری نیست.

نمیدونم شاید خیلی ها چون از نزدیک باهاش در رابطه نیستن نبینن، اما من دارم میبینم که چقد زحمت میکشه واسه کانون در حالیکه دنبال پروژه ی بزرگ فیلمشه، درحالیکه بزرگترین اتفاق زندگیش در حال رقم خوردنه (منظورم طی هفت خوان پیش از عقد کنونه که خود رستم دستان رو میخواد)

یا شاید خیلی مشکلات و درگیری های شخصی دیگه ای که میتونه داشته باشه!

با تمام این مسایل شاید منه دبیر به اندازه ای که عباس این روزا داره واسه کانون کار میکنه کار نمیکنم...بعضی وقتا انقدر مسایل کانونی فکرش رو درگیر میکنه که من با عصبانیت ازش خواستم بیخیال کانون و دنگ و فنگاش بشه! حتی با اشراف به اینکه اگه عباس بره ممکنه خیلی کارا لنگ بمونه یا لنگ لنگون پیش بره بازم ازش خواستم بیخیال شه چون میبینم که خوره ی کانون چجوری داره از درون میخورش!

مصداق واقعیه جنون کانونیه!

خدا خیر دنیا و آخرت رو بهت بده پیرمرد دیوانه!

نظرات 8 + ارسال نظر
فرامرزی پنج‌شنبه 18 اسفند 1390 ساعت 00:02

گفتم از فرصتی که خود عباس نیست و رفته واسه مقدمات تاهل استفاده کنم و اینارو بگم!

رامین پنج‌شنبه 18 اسفند 1390 ساعت 08:09

میدونین تو کانون چی آدم و سر ذوق میاره...‏‏!‏ااینکه میبینی عباس شکوری با اینهمه مشکل و دنگ و فنگ بحث کار که میشه، مشکل کانون میشه اولویت اولش‏...! خداییش اصغر بیاد، بهش میگم حاجی اون اسکار تو بردار بیار بده به این آقا شکور ما، چون داره بیشتر از تو واسه سینمای ما زحمت میکشه...‏!‏

سارا حنانی جمعه 19 اسفند 1390 ساعت 18:17

واقعا جای تحسین داره
ایشالا همه کاراشون به خوبی پیش بره

پریماه مرادپور شنبه 20 اسفند 1390 ساعت 17:47

واقعاً "خسته نباشید" به آقای شکوری!!! این ماییم که باید قدر آقای شکوری رو بدونیم! خدا قوت...

شکورم دوشنبه 22 اسفند 1390 ساعت 13:26

من امروز رسیدم و خوب متاسفانه در حال حاضر نمیتونم وظایف وبلاگیم رو انجام بدم
و این پست رو دیدم و اینکه
قربون دایی همه
سلامت باشید

شکور

الهه وفایی جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 11:22

از بچگی همین بودنا...

فرامرزی جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 12:40

آفرین
خانم وفایی 20 امتیاز

جواد شالیکار دوشنبه 14 فروردین 1391 ساعت 09:38

چه گویم این ژولیده پیر مرد درویش را ؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد