کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

آخرین جلسه کلاس عکاسی مقدماتی

فردا پنجشنبه آخرین جلسه ی کلاس عکاسی خواهد بود.

کلاس از 9 الـــی 13 هست

روند مبحثی این کلاس به نظر من خیلی بهتر و پربارتر از دوره ی قبل بود.

به نظر من ادامه دادن با این استاد هنوزم جای پیشرفت رو داره. هم روش تدریسش رو قبول دارم، هم به نظرم حداقل 90% تمام مدت زمان کلاس مفید سپری میشه!

قصد دارم بعد از عید یک کارگاه تئوری-عملی 5 جلسه ای با همین استاد بذارم.

بهش امیدوارم.

نظرات 4 + ارسال نظر
آروین ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍پارسا چهارشنبه 17 اسفند 1390 ساعت 23:47

مرسی...

پریماه مرادپور شنبه 20 اسفند 1390 ساعت 17:38

خیلی عالیه!!! حتماً این کارو بکنید!

محبوبی شنبه 20 اسفند 1390 ساعت 17:44

عالیه!حتما این کارو بکنین

مهرنوش نعمتی چهارشنبه 24 اسفند 1390 ساعت 19:48

خواهشا واسه کلاس عکاسی منم در جریان بزارین. خیلی دوست دارم شرکت کنم. ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد