کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

به خانم محبوبی...

یادمه تو آخرین جلسه ی ترم پیش که خودم مدیریتش کردم، بحث نمایشگاه کتاب خانم حنانی گر گرفت...

از میون بحث ها، خانم محبوبی، وسط اون همه هیاهو و ... یه جمله گفتن...

من بهشون نزدیک شدم و جمله رو شنیدم:

«من به شدت از نمایشگاه ایشون حمایت میکنم»

.

.

.

و ایشون تا جایی که من دیدم، به شدت و منظم تو نمایشگاه کتاب بودن...حتی تو دو پروژه ی دیگه نبودن و همه ی تمرکزشون تو نمایشگاه بود...

 

آورین به خانم محبوبی، روزی که زاده شدند و روزی که به دیار باقی خواهند شتافت...

شکور لب گور

نظرات 4 + ارسال نظر
سارا حنانی سه‌شنبه 16 اسفند 1390 ساعت 19:38

سمیه محبوبی اگه نبود و کمک نمیکرد و با اون لحن مهربونش وقتی هر بار زنگ میزدم بهش واسه کارای نمایشگاه، نمیگفت:"نگران نباش...ما هستیم" من واقعنننننننننن نمیدونستم چیکار کنم

سارا حنانی سه‌شنبه 16 اسفند 1390 ساعت 19:42

همونطور که امروزم تو جلسه اسم بردم خیلیا مثل سمیه محبوبی و سیما ترابی به شدت تو روند نمایشگاه موثر بودن...
خیلیا تو این نمایشگاه کتاب شکوفا شدن اگه از من بپرسین

فرامرزی چهارشنبه 17 اسفند 1390 ساعت 23:13

حتی به نمایشگاه عکس هم همزمان کمک کردن

محبوبی شنبه 20 اسفند 1390 ساعت 17:41

وااااااااااااااااااااااااااای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد