کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

تجربه ای خوب در جشنواره ی هنرهای تجسمی فجر

خداوند خیر دهاد خانم فتحی گرام را!

از آن روز که ایشان قدم به نمایشگاه عکس ابتدای سال تحصیلی 90-91 نهادند و پیشنهادی بدین مضمون که برای جشنواره ی هنرهای تجسمی فجر عکسی بفرستید، به بنده دادند و همینطور یادآوری ها و پی گیری ها نمودند و ... تــــــا هم اکنون و هم آینده خداوند روحشان را قرین رحمت کناد!


بله نهایتا اینگونه شد که ...



بله نهایتا اینگونه شد که 7 اثر از آثار سخیف خویش به آن جشنواره مرسول نمودم و در ادامه دیدم که بر روی یکی از عکس هایم در سایت جشنواره نشانه ای صاایران-طوری و سبز رنگ خورده و ممهور گشته به "تایید نهایی" 


ابتدا اندکی خرسند گشته و به روی مبارک خویش نیاوردم که مبادا ضایع شوم ازآن جهت که 6 اثر دیگر با قرمزی آتشین رد شده بودند.


لیک پس از گپ و گفتی با استاد حسین نوشیر و پیام تبریک ایشان به انضمام درخواست شیرینی، کمی بیشتر به خویشتن دلگرمی دادیم که دلا تو نیز در عکاسی اندک-پُخی میشوی غم مخور!


القصه! عکس من از بین 10000 تا عکس به عنوان یکی از 168 عکس برگزیده جهت ورود به مرحله ی رقابتی در جشنواره انتخاب شده و در ایامی که از دهه ی فجر تا به امروز گذشت در نمایشگاهی برای همین جشنواره در فرهنگسرای نیاوران به نمایش گذاشته شد.


خودم تازه رفتم دیدم و خوب! برام حس خوبی داشت که کارم در کنار کار بزرگانی ازین رشته به دیوار زده شده بود. تا حالا با این دقت به این عکس نگاه نکرده بودم( آخه) اگه بدونین من اینو چجوری گرفتم...


و بالاخره اینکه فردا اختتامیه ی جشنواره در تالار وحدت ساعت 19 برگزار میشه. من احتمالا 4 اینا یه سر میرم نمایشگاه دوباره و بعد ازون میرم تالار. هرکی میاد، جدا از مراسم و این صحبتا باهم بودنمون خوش میگذره.

نظرات 7 + ارسال نظر
الهام محمدنژاد شنبه 13 اسفند 1390 ساعت 20:08

درود و صد آفرین بر افتخار آفرینان کانونمان
اون از اقای شکوری که 2 تا فیلم زدن زیره بغلشون هی ازین جشنواره به اون جشنواره میرن و کاندید میشن و جایزه و اینا...اینم از شما با عکستون..
دیگه چی میخوایم..
پس یه لطفی کنین و عکس منتخبتون رو بذارین تو وبلاگ تا همگی ببیینیم

نیلوفر مردیها شنبه 13 اسفند 1390 ساعت 23:35

تبریک...

آروین ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍پارسا یکشنبه 14 اسفند 1390 ساعت 00:46

برای همین امروز پیچیدی نیومدی کمک؟!؟!؟!؟!
.
.
.
تبریک

رامین یکشنبه 14 اسفند 1390 ساعت 08:41

خیلی خیلی تبریک محمد جان..

هانی فتحی یکشنبه 14 اسفند 1390 ساعت 21:31

سلام آقای فرامرزی به به مبارکه تبریک ویژه
به امید جایزه های بهتر و موفقیت های بیشتر

سارا حنانی دوشنبه 15 اسفند 1390 ساعت 01:11

آخـــــــــــــــــــی...
مبارکه
من تازه سر زدم اینجا وگرنه جا داشت همون یکشنبه تبریک حضوری بگم بهتون
واسه همین خوش اخلاق بودین؟

فرامرزی چهارشنبه 17 اسفند 1390 ساعت 23:18

از همه ی دوستان که ابراز محبت کردید به شدت ممنونم

به خانم محمدنژاد: چشم میذارم
به آروین : چی میگی بابا؟ چه ربطی داشت؟ من امروز بودم تو ندیدیم! بازم مرسی!
به خانم حنانی: من که همیشه خوش اخلاقم خانم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد