کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

طلب مغفرت

اینجانب از تمام اعضای نهاد تصمیم گیری به دلیل تخلف ( بردن طرح فیلمم پیش امور فرهنگی بدون نظر خواهی) عذر خواهی کرده  و حاضرم اگر مایل باشید به عنوان مجازات طرحم رو پس بگیرم امیدوارم که در آینده دیگر شاهد تخلف از قانون در کانون نباشیم راستی اگر ساخته شدن فیلمم به هر نحوی به پروژه فیلم دلیاری ضرر بزنه من به نفعش فیلمم  رو کنسل می کنم .

سعید پشت مشهدی نادم

نظرات 5 + ارسال نظر
پژمان دلیاری پنج‌شنبه 11 اسفند 1390 ساعت 22:44

اقا حالا عیبی نداره این بازیگوشی ها از همه سر میزنه ما هم که میرغضب نیستیم بخوایم مجازاتت کنیم همه رفیقیم راستی یه وقت همچین اشتباهی نکنی بخوای فیلمتو واسه پروژه من به بازی بگیری اول که ضرر نخواهد زد دوم من اصلا اگه فیلمساز بودم تا الان میساختم سوم اینکه فیلم من وشما نداره چهارم فدای سر سالوادور دالی پنجم هر کمکی هم خواستی من هستم ششم من خودمم بین کاغذ و مقوا سرگردانم نمیدونم بسازم یا نه کلا هنوز در نیومده

نیلوفر مردیها پنج‌شنبه 11 اسفند 1390 ساعت 23:18

فیلمتونو بسازید، همه کمک می کنیم.

شکورم پنج‌شنبه 11 اسفند 1390 ساعت 23:25

به نظرم اگه واقعا به این معتقد شدی که کارت غلط بوده، دیگه نیازی به این جور مجازات ها نیست...
همه باید بدونیم که احترام به نهاد تصمیم گیری، احترام به کانونه
کانون ملک شخصی هیچ کس نیست...
کانون ترکیبی از دانشجو ها و بیت الماله
و هرجفتشون حائز احترام
حداقل وظیفه ای که داریم، اطلاع رسانی برای استفاده از بیت المال و اسم کانونه...
پیشنهاد میکنم که تو جلسه طرحت رو مطرح کنی و اگه تصویب شد، بسازی...
من هم مشکل شخصی ندارم باهات و اگه واقعا فکر میکنی که حرفام اشتباه نبوده، خودم تا حدی که بتونم کمک میکنم...(با اینکه قبلا نمیخواستم بکنم چون سرم خیلی شلوغ بود ولی الان برای اینکه نشون بدم مشکل شخصی ندارم اگه اگه اگه اگه کمکی بخوای کمک میکنم...)


شکور

صالح کریمی جمعه 12 اسفند 1390 ساعت 11:53

مرسی آقا شکور
عجب نظریییییی...
من که به کانون فیلم بیشتر علاقه مند شدم
آقا شکور یه دونه اییی...

فرامرزی شنبه 13 اسفند 1390 ساعت 03:33

میخوامت سعید!
هر کمکی واسه فیلمت خواستی هستم
خودت میدونی دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد