کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

صحبت های یه مرد خوب - دکترین: در تشریح مفهوم همکاری و وجدان

آقا کاظم فاضلی تا امروز بهم نشون داده که حداقل حداقلش یه مرد خوبه...

هنوز اونقد شناخت ندارم ازش که بخوام بگم از نظر من انسان منطقی ایه یا ... ولی وقتی تو چت همچین حرفایی میزنه، دل آدم گرم میشه:



کاظم فضلی:

aqa ye soale kocholo

nemidonama ehsase shakhsime, khastam bedonam vase namayeshgah ax az man entezari has ke beram komak? vaghan kelas dashtam En chan rooz, zamanaE ke vaght kardam vase poster omadam, vase kan am ba safaE dar ertebatam

Me:

انتظار که از همه ی بچه ها هست

ولی در حد توانشون دیگه

شما هر وقت که وقت داشتی

یه ندا بده به مدیران اجرایی

بگو که

اگه کاری هست

انجام بدی

آفرین مرد

کاظم فضلی:

Are mifahmam ghaziaro ke age vaght dashte bashi bayad biay

vali masalan emroz 1 sa@ kelas nadashtam bad dobare kelas dashtam gereftam 1 sa@ o khabidam azab vojdan gereftam goftam shayad bayad miraftam

Me:

حاجی اجازه میدی از این چیزایی که اینجا نوشتی

استفاده کنم؟

کاظم فضلی:

ontori to weblog estefade nakon

che estefadeE?

Me:

تو چیکار داری

؟

بذار من استفاده کنم

کاظم فضلی:

Me:

پس حله

قربونت

کاظم فضلی:

ok

felan

Me:

قربونت

خداحافظ



ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

کاظم فاضلی انسان خوبیه

اونقد آدما تغییر میکنن که اوج احساس مثبتی که از این رفتاراش دارم رو بروز نمیدم

بعید میدونم که آدم به این خوبی عوض بشه

ولی جلوی خودم رو میگیرم...

امیدوارم که همیشه اینقد معرکه بمونه

شکورم

نظرات 7 + ارسال نظر
سارا حنانی سه‌شنبه 9 اسفند 1390 ساعت 23:13

جواد شالیکار چهارشنبه 10 اسفند 1390 ساعت 08:06

به نظرم کاظم یکی از اونایی که بدون هیچ سر و صدایی کار خودشو انجام میده واسه کانون. شاید خیلی بیشتر از امثال من که فکر می کنیم واسه کانون زحمت می کشیم... خلاصه کاظم خیلی گل، ایشالله در آینده دوستان بیشتر اونو خواهند شناخت

زهرا شاهتوری چهارشنبه 10 اسفند 1390 ساعت 16:05

آخه عذاب وجدان برا چی؟

مژده بشیری پنج‌شنبه 11 اسفند 1390 ساعت 12:51

متاسفانه من نمیشناسمشون، ولی خوشحالم که همچین عضوهایی داریم....

وجدان شیر فرهاد پنج‌شنبه 11 اسفند 1390 ساعت 22:55

چی میگه؟ چش ما رو دور دیدین !

فرامرزی شنبه 13 اسفند 1390 ساعت 03:47

عالی بود
کاظم گلهای گله

محمدمهدی رسولی شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 10:28

سرکار خانم مژده بشیری!
شما سر پروژه ی کشتن مرغ مقلد دستیار من و شما ک ی پسر خوب و آروم بود رو ندیدید؟؟!!!بابا تیتراژ چی؟عجبا؟!
سعید ایزدی،عباس شکوری!این چ وضعشه؟
ضمنن کاظم از اون دسته افرادی هست ک نازنین بودنش بر همگان ثابت شده ست!
درود بر روان پاکش

حاجی این پست قدیمیه. الان که همه کاظم رو میشناسن
حیدری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد