کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

دکترینی در باب موقعیتی که خانم طلاکوب ایجاد کردند...

خانم طلاکوب، با اکران تهران 1500 مخالفت کردن و فیلم پله ی آخر رو فیلم بهتری برای اکران تو دانشگاه میدونستن

سوال اینجاست که وقتی اکران تهران 1500، تو جلسه ی پیش به تصویب رسیده (حداقل به این صورت که بعد از پذیرایی ساده نمایش داده بشه) آیا حالا میشه لغوش کرد؟

به نظر شخص من همه چیز دست نهاد تصمیم گیریه...البت به صورت منصفانه

یعنی به نظر من در حال حاضر که برای اکران این پروژه زمان باقیه...جلب موافقت کانون برای لغوش، اصلا تعارضی با ماهیت دموکراتیک ما نداره

ولی اگه کار شروع شده باشه، به جاهایی رسیده باشه، موافقت هایی گرفته شده باشه، و اینطور بگم که زحماتی کشیده شده که قابل چشم پوشی نیست، لغو پروژه حتی با رای اکثریت کانون هم با انصاف و عدالت ناسازگاره...

شکور – مسئول اساسنامه

نظرات 2 + ارسال نظر
دلناز طلاکوب پنج‌شنبه 11 اسفند 1390 ساعت 19:54

من لازمه اینجا این نکته رو اضافه کنم که من فکر میکردم 1500 فقط در حد صحبت بین بچه ها بوده؛ در جریان نبودم که این فیلم به تصویب کانون رسیده و صحبتها راجع بهش شروع شده. در این صورت فرمایش شما متین! ایشالا بعدا بنده اکران پله آخر رو به صورت یه اکران جداگانه دیگه مطرح میکنم.

!
کدوم حرفم متین؟
من نه گفتم که شما نمیتونید ۱۵۰۰ رو لغو کنید و نه گفتم که میتونید...!
من فقط خواستم موقعیتی که به وجود اومد رو تشریح کنم تا در آینده اگه به همچین وضعی رسیدیم، قبلش بهش فکر کرده باشیم

همین
شکور

فرامرزی شنبه 13 اسفند 1390 ساعت 03:49

کاملا موافقم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد