کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

فعالین نمایشگاه عکس..

سلام..


امروز روز خوبی بود..


خیلیا اومدن کمک...


من اسم هر کی که یادمه می نویسم اگه کسیو جا انداختم آقای فرامرزی و خانوم ترابی و شخص فعال عزیز اسم خودشو تو نظرات پست بنویسه...


ادامه مطلب را دریابید..

آقای چراغعلی که خیلی خیلی ازشون ممنونیم

علی پور

لولویی

فلاح (ترکاندند)

پیروزبخت (و ایضا ایشون بسی بسیار ترکاندند)

لیلا منیری

ارشادی

حنانی

فرامرزی

صفایی

یزدانی (اصلاحیه:نعمتی)

پشت مشهدی

مرادپور

بابک رضایی (رفتیم رو هوا از بس ترکاندند،عالی بودن)

پارسا

همت زاده

دلیاری

شکوری

بشیری

شاهتوری

توپ شکن

محمدزاده

ترابی

جهانی پور


همگی خسته نباشید


جهانی پور و ترابی


نظرات 4 + ارسال نظر
نیلوفر مردیها دوشنبه 8 اسفند 1390 ساعت 00:01

من کسالت داشتم و نه تونستم کمکی کنم و نه حتی تو جلسه باشم شرمنده. همگی خسته نباشید...

محبوبی دوشنبه 8 اسفند 1390 ساعت 11:45

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

جهان سه‌شنبه 9 اسفند 1390 ساعت 22:28

از اون جایی که دوس ندارم وبلاگ خیلی شلوغ بشه اسامی افرادی که در روز 8 و 9 اسفند برای نمایشگاه فعالیت داشتنو می نویسم...
البته هر کی که یادم باشه.
اگه اسم کسی جا موند ببخشه ، ایشالا که سیما و آقای فرامرزی این پستو با کامنتاش تکمیل کنن..
شالیکار
حنانی
محبوبی
مرادپور (فوق العاده بود ، نصف دانشگاهو پوستر زد با خانوم علی پور)
علی پور
پیروزبخت
لولویی
نعمتی
قربانی
فینی زاده
غلامی
اکبری
فرامرزی
مردیها
منیری
عسگری
محمدنژاد
سمانه (فامیلیشون یادم نیست )
باباگلی
بشیری

رضائی چهارشنبه 10 اسفند 1390 ساعت 12:23

قابل کانون رو نداشت.من چون مسیرم نزدیک نیست هر روز نمیتونم بیام.شرمنده.ولی سعی میکنم روزهایی که هستم جبران کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد