کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

شرح جلسه هفتگی

یکشنبه ۷/۱۲/ ۹۰ 

 

موارد مطرح شده در جلسه به ترتیب: 

 

۱- بحث اول ارائه شده توسط خودم در مورد عدم همکاری اعضای کانون در مورد پروژه های پیش رو مطرح شد و بی نتیجه بودن گرفتن حق رای از اعضا و البته من دو بند به جریمه ها در دو مرحله اضافه کردم گرفتن امتیازات کانونی از فرد در مرحله دوم و در آخر اخراج فرد از کانون که طبق انتظار بچه های سال کفی و آقای شکوری مخالفت کردند البته بحث های دیگری هم شد از جمله مقرراتی نشدن کانون از طرف امیر محمد شرفی و یا مقصر شمردن بچه های قدیمی کانون! از طرف محمد فرامرزی که بدلیل نظرات متناقض بحث بی نتیجه ماند البته این بحث لزوم اضافه شدن قانون های جدید به اساسنامه بسیار ناقص کانون را یاد آور شد. 

۲- بحث دوم را محمد فرامرزی در مورد پیشنهاد خانم برزگری در مورد جدا شدن کانون عکس از کانون فیلم مطرح کرد که با رای قاطع اکثریت رد شد.  

۳-  بحث سوم را خانم محمد نژاد در مورد اکران انیمیشن تهران ۱۵۰۰ و عدم تداخل آن با اکران فیلم پذیرایی ساده مطرح کردند که در آخر با توجه به پر بودن برنامه های کانون در این دو هفته و نزدیک شدن عید خود خانم محمد نژاد پروژه را مختومه اعلام کردند. 

۴- بحث چهارم را خانم ماها عسگری در مورد برگزاری کلاس طراحی لباس مطرح کردند که از طرف عباس شکوری متهم به نداشتن جنبش و عمومی نشدن و مطرح نکردن همراه با جزیئات در وبلاگ شدند که با وساطت امیر محمد شرفی قائله ختم به خیر شد و پروژه تصویب شد. 

۵- بحث بعدی را مجید ارشادی در مورد اکران فیلم اینجا بدون من در زمان بعد از عید وقتی که فیلم  در بازار وجود دارد مطرح کرد که با رای اکثریت طرح تصویب شد همچنین باز هم در مورد همکاری کانون با دانشکده روانشناسی در مورد اکران فیلم we should talk about kevin  را گفت که موضوع مورد موافقت قرار گرفته بود . 

6- بحث بعدی را خودم در مورد موافقت کانون با ساخت فیلم کوتاهم مطرح کردم که با صحبت های عباس شکوری مورد تمسخر واقع شدم البته اشتباه از من بوده که طرحم رو قبلا در جلسه مطرح نکرده بودم شاید فکر می کردم که کانون برای اعضای قدیمیش ارزش و احترام قائله ولی مثل اینکه اشتباه میکردم البته عباس شکوری میگه که امتیاز اعضای قدیمی اینه که حق عضویت دائمی دارند که به قول علی پروین حق عضویت دائمی یعنی کشک. 

 

طبق معمول همیشه حرف ها و بحث های زیادی نیمه کاره موند که احتیاج به زمان بیشتری داره برای بحث و این جلسه یک ساعته اصلا کفاف این همه بحث رو نداره مطرح کردن این بحث ها تو کانون هم فایده نداره چون همه نیستند به نظر میرسه به جلسات هفتگی بیشتری نیازه. 

  

اگر حرف مهم ای تو جلسه باقی موند که ننوشتم البته به جز حرف هایی که قابلیت مطرح شدن در وبلاگ رو نداشت به بزرگی خودتون بخشید سعی کردم مختصر و مفید بنویسم که کسانی که حال متن بلند خوندن رو ندارند صورت جلسه رو از دست ندن. 

 

مسئول جلسه  

سعید پشت مشهدی

 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
زهرا شاهتوری یکشنبه 7 اسفند 1390 ساعت 20:39

صورت جلسه مختصر مفیدی بود واقعا.
عجب جلسه یی! حیف کاش اونجا بودم وقتی بحث جدایی کانون فیلم و عکس مطرح شده .یعنی کللی جا خوردم میگم.

جواد شالیکار یکشنبه 7 اسفند 1390 ساعت 20:50

آقا سعید عزیز کم لطفی می کنی که می گی که کسی برا قدیمی ها ارزش قائل نیست. فکر می کنم معیاری که برای تشخیص قائل شدن ارزش داشتی اشتباه بود. مثل این می مونه که قدیمی ها بگن اگه ما بیایم پوستر بزنیم ارزش و احترام مون پایین میاد. این کارا برا ورودی جدیداست.

نیلوفر مردیها دوشنبه 8 اسفند 1390 ساعت 00:07

مرسی از صورت جلسه ولی کلا چرا این قدر شاکی؟

شکور تحسین گر دوشنبه 8 اسفند 1390 ساعت 10:14

برای اولین مدیریت خوب بود
خیلی سریع صورتجلسه رو نوشتی...آفرین
صورتجلسه خیلی کم نبود...هرچند بهتره که مفصل تر باشه...
ولی عجیبه که گزینه های خیلی مهمی رو فراموش کرده بودی که تو صورتجلسه ات بذاری
...
شکور

شکور خشمگین دوشنبه 8 اسفند 1390 ساعت 10:15

اولا که، من تو بحثی که میخواستی انجام بدی، حرفی نزدم
اصلا نمیدونم اگه بهت اعتراض نمیکردم، لطف میکردی درمورد کارایی که به اسم کانون داری انجام میدی، به نهاد تصمیم گیری هم اطلاع بدی یا نه
من تو بحثی که خانم باباگلی انجام دادن درمورد کار تو اعتراض کردم نه تو بحث مستقل تو

ثانیا تخلف امروز تو یکی از صریح ترین و بی پروا ترین تخلفاتی بوده که من تو تمام عمر کانونیم دیدم
برخوردی که باهات شد به شدت خویشتن دارانه بود!!!
بهتره در استفاده از الفاظت برای توصیف واقعه تجدید نظر کنی...
و به نظرم بهتره برای تخلف عجیبی که کردی (و به نظرم با این کارت، نهاد تصمیم گیری کانون رو به سخره گرفتی، اونم تازه با دروغ!!!!!) معذرت خواهی کنی تا اینکه بخوای با این حرفا (درمورد قدیمی ها و ...) اشتباهت رو کم رنگ کنی...
یادت نره، تو ادعا کرده بودی که طرحت تو کانون تصویب شده....
واقعا جایی برای دفاع از خودت هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
اگه این جملات رو نمی نوشتی، منم این توضیحات رو نمیدادم
اگه واقعا بخوای به کم رنگ کردن اشتباهت ادامه بدی، به نظر من باید کاری که کردی، خیلی موشکافانه، مورد بررسی قرار بگیره!
کانون صرفا متعلق به سعید پشت مشهدی نیست و سعید با هر میزان قدمت و تجربه و حتی سمت، حق نداره کاری که امروز کرده رو انجام بده
حتی دبیر هم حق این حرکت رو نداره، چه برسه به سعید...

شکور...مسئول اساسنامه

درمورد کلاس خانم عسگری دوشنبه 8 اسفند 1390 ساعت 10:25


من یهو لفظ رو اشتباه گرفتم و به جای جوشش (که تو جلسه ی قبل هم به کار بردم) از کلمه ی جنبش استفاده کردم که تو جلسه هم اصلاحش کردم
درضمن...بازم نفهمیدم...من که تو جلسه بودم و با اینکه اصرار کردم ملت به کاریزما!!!ی من توجه نکنن و بهش رای بدن، بازم کلاس طراحی صحنه (یالباس بود رو یادم نیست) تصویب نشد...نمیدونم تو چی یادته که میگی تصویب شد
به هر حال، اگه تصویب شد، از مدیر جلسه یا مدیر اجرایی پروژه سوال دارم:
این طرح به صورت کانونی تصویب شد یا به صورت شخصی؟

شکور

نکاتی که از قلم انداختی دوشنبه 8 اسفند 1390 ساعت 10:26


شکوری یه جلسه گرفت برای صحبت با دلیاری
و از همه ی دوستان (موافق یا مخالف حرفای وبلاگی دلیاری، خواست که بیان ببینیم مشکل از کجاست...)
سه شنبه 12-13 قرار این جلسه شد...

خانم باباگلی هم درمورد روز درخت کاری رای گیری کردن که مث اینکه تصویب شد
لغو اکران اینک بهشت و نمایش اینجا بدون من رو هم ننوشتی ها!


شکورم

maha asgari دوشنبه 8 اسفند 1390 ساعت 11:59

kelase tarahie sahne &lebas
s
na vaqt be tasvib naresid tashi mikna
man bad kamel tozih midamm

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد