کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

بامرام های کانونی!!!

فعالین تمیز کاری نگارخونه برای نمایشگاه:


شالیکار

حنانی

لولویی

فرامرزی

پشت مشهدی

دلیاری (حذف)

محبوبی


اگه کسی جا افتاده حتما بگه..



جهانی پور


نظرات 9 + ارسال نظر
یاسمین شنبه 6 اسفند 1390 ساعت 21:41

من و دلناز هم در بوفه حمایت معنوی کردیم ازت!!!

پژمان دلیاری شنبه 6 اسفند 1390 ساعت 22:57

من تا اونجا که یادم میاد کاری نکردم با عرض شرمندگی کلاس داشتم اومدم همه کارا ردیف بود دیگه

شعله محمدی یکشنبه 7 اسفند 1390 ساعت 17:57

خانوم جهانی عزیز من و دایی جان و پارسا هم بودییییم..........
....!!:)

جدا؟؟؟
دست شما و دایی جان و مامان جان و همه ی دیگر جان ها با هم درد نکنه..


جهان

شعله محمدی یکشنبه 7 اسفند 1390 ساعت 17:59

خانوم جهانی عزیز من . دایی جان و پارسا هم بودیم...!!!
(البته من یه ذره دیر تر اوومدم!!)

رضائی یکشنبه 7 اسفند 1390 ساعت 18:15

خانم جهانی پور واقعا از شما توقع نداشتم

چرا؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
چی کار کردم؟؟؟
نکنه فک کردید این پست واسه امروزه؟؟؟
اگه این طور فک کردید باید بگم من ساعت 20:45 رسیدم خونه هنوزم پست نذاشتم...
نگران نباشید..
حق رایتون محفوظه...

جهان

سارا حنانی یکشنبه 7 اسفند 1390 ساعت 21:39

سمیه محبوبی رو یادت رفت

پژمان دلیاری یکشنبه 7 اسفند 1390 ساعت 22:45

خوب پاک کنین که چی حذف

محبوبی دوشنبه 8 اسفند 1390 ساعت 11:47

ممنون از سارا

پریماه مرادپور پنج‌شنبه 17 فروردین 1391 ساعت 22:46

هر چند خیییییلییی دیر دارم نظر میدم ولی دستت درد نکنه پریسا جون! مرسی که اسم من و الهه پیروزبخت رو نوشتی!!!اینه رسم رفاقت!؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد