کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کلاس فیلم نامه نویسی

سلام


شنبه اولین جلسه ی کلاس فیلم نامه نویسی حسین مهکام، 7-5 برگزار میشود.

مکان کلاس رو هم بعدا اعلام می کنم.

فعالین کلاس فیلم نامه

آقایان:

فرامرزی

دلیاری

همت زاده

پارسا

تقوی

فلاح

شالیکار

رضایی

ارشادی

فینی زاده

فاضلی


خانم ها:

پیروزبخت

شاهتوری

منصوره و سمانه(اعضای جدید)

جهانی


اگر کسی از قلم افتاد یادآوری کنید حتما


الهام محمدنژاد - محمد زین العابدینی


نظرات 8 + ارسال نظر
پژمان دلیاری پنج‌شنبه 4 اسفند 1390 ساعت 21:47

چه ساعتی

شکور پنج‌شنبه 4 اسفند 1390 ساعت 21:52

از امکان فنی «ادامه» استفاده کنید برای نظم بیشتر وبلاگ

شکور پنج‌شنبه 4 اسفند 1390 ساعت 21:55

اعلام فعالیت کار نیکویی اس
آورین

الهام محمدنژاد پنج‌شنبه 4 اسفند 1390 ساعت 22:14

امکان فنی ادامه رو بلد نیستم

تو مدیریت
پایین قسمتی که پست میذارید
سمت چپ
فکر کنم با رنگ آبی نوشته:
ادامه
وقتی روش کلیک کنید
یه پنجره ی دیگه مث پنچره ی اصلی که بالا بود، باز میشه و شما میتونید
ادامه ی مطلبتون رو اونجا بنویسید

شکورم

الهام محمدنژاد پنج‌شنبه 4 اسفند 1390 ساعت 22:16

آقای دلیاری معلومه با دقت پست رو نمی خونینا!
ساعت رو نوشتم دیگه...

سارا حنانی پنج‌شنبه 4 اسفند 1390 ساعت 23:54

الهام...
من واسه کلاس باید باهات حرف بزنم
یه درصدی احتمال داره نشه بیام...

سارا...
چرا نیای!!؟ حرف بزنیم
راستی بازم امتحان کردم ایمیل دعوت نامه وبلاگ رو، نشد و ارور داد
قسمت نیست من عضو بشم /////////////////////////////////////////////////////////// با یه ایمیل دیگه امتحان کنین بارها فقط هم دومی رو انتخاب کنین من هم همینجوری میشد ولی ۵و ۶ تا دعوت نامه بفرستین میشه یکی بالاخره اعتبار داره دلیاری

محمد مهدی رسولی جمعه 5 اسفند 1390 ساعت 13:44

سلام...کاش منم می تونستم تو این کلاسا شرکت کنم...

فرامرزی جمعه 5 اسفند 1390 ساعت 13:46

من نیز پوستر زدنگیدم.

ببخشید فراموش کردم
تصحیح کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد