کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

پوسترینگ و آی فون شبنم گلی!!!

سلام..


امروز خیلی خیلی روز خوبی بود...


ما یعنی من و پریماه و آقای شالیکار و فرامرزی امروز رفتیم امور فرهنگی...


خانوم برزگر عکسارو دوباره دیدن و خداروشکر از عکسا خوششون اومد و تاییدش کردن...


ساعت 10 دقیقه به 2 بود که تصمیم گرفتیم امروز شروع کنیم به انجام کارای تبلیغات...


خدارو شکر کلاس من کنسل شد و من با خیال راحت تونستم برم دنبال کارا...


رفتیم کانون آقای شکوری زمان برگزاری نمایشگاه رو تو پوستر اصلاح کردن...


پوسترو ریختیم تو فلش خانوم پیروزبخت و من نیت کردم که از کانون تا امور فرهنگی بدوام که نیت نکرده رسیدم از بس شیب داشت مسیر...


سی دی 2 تا بنر و 4 تا استندمونو رو رسوندم به آقای مقصودی و قرار شد شنبه صب ساعت 9 بهمون تحویل بدن که البته انگار نیاز به یه سری اصلاحات داره که آقای فرامرزی زحمت پیگیریشو میکشن...


منتظر آقای فلاح بودم که باهم بریم دانشکده معماری که یهو آقای حاج صمدی رو دیدم (همون آقایی که تو اکران اینک بهشت بودن باهامون) بنده خدا می خواست بره خونشون اما همین جوری نظرشون تغییر کرد و اومدن دانشکده معماری....من که چیزی بهشون نگفته بودم!!!!


به همراه آقای فلاح و حاج صمدی رفتیم معماری و 400 تا تراکت و 200 تا پوستر چاپ کردیم و شروع کردیم به پوسترینگ...

خداروشکر خیلیا تو پوسترینگ بودن که از همشون ممنونیم...


به ادامه ی مطلب توجه کنید..


فعالین پوسترینگ امروز

فلاح

حاج صمدی

فرامرزی

محمدنژاد

باباگلی و گوشیش!!!(عضو جدید)

ماها عسگری

ندا لولویی

پیروزبخت

مهرنوش یزدانی

شالیکار

ایرانی

صفایی

محبوبی

ترابی

جهانی پور


اسم هرکیو جا انداختم بگه لطفا واسه حق رای لازمه...


دوستان پولاتونو جمع کنین یه ضد خش (اگه اشتب نکنم) واسه آی فون مردم بخرید ، در راه پوسترینگ خش دار شد..


راستی:

یه نفر فردا بره دنبال کارای پیام کوتاه به دانشجوها و قرار دادن تبلیغ نمایشگاه تو صفحه ی اصلی سایت دانشگاه..

قبلا با خانوم برزگری هماهنگ کردم فقط پیگیری می خواد..



جهانی پور و ترابی





نظرات 3 + ارسال نظر
جواد شالیکار سه‌شنبه 2 اسفند 1390 ساعت 23:43

من به شهادتی که حسین فلاح داد استناد میکنم و اعلام می کنم که حاج صمدی رو به زور کتک و با ضرب وشتم فروان به کار گرفتید.
پش لطفا اعتراف کنید و وقت ما رو نگیرید.

محبوبی چهارشنبه 3 اسفند 1390 ساعت 23:45

یه لایک اساسی به همه ی فعالا

آروین ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍پارسا پنج‌شنبه 4 اسفند 1390 ساعت 00:51

مهدی...!بابا تو دیگه کی هستی...؟!؟!؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد