کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

برگزاری اولین جلسات کارگاه تجربی تدوین و فیلمبرداری

این دو کارگاه برگزار شد

یکی در هفته ی پیش (یعنی من ادیوس رو به فلاح و فاضلی یاد دادم)

و یکی هم امروز که من تونستم دوتا دوربین جور کنم و تقوی درمورد دوربین Z7 توضیح بده

امیدوارم این رویه ها ادامه پیدا کنه

احتمالا پنج شنبه، دومین جلسه ی کارگاه تجربی تدرسی ایدیوس برگزار بشه...

شکور

نظرات 4 + ارسال نظر
الهام محمدنژاد دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 23:02

پنج شنبه ساعت چند؟ اگه جلسه قبل نبودیم برای حضور و یادگیری این جلسه به مشکل برمی خوریم؟

به مشکل نمیخورید
بعد از کلاس تحلیل
کانکس
ایشالا البت
شکور

فرامرزی دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 23:33

خیلی خوب بود
ولی آخرشم ما نفهمیدیم پایه رو باید کجای شونه قرار میدادیم تا اون سه تا پایش اذیتمون نکنه

موسوی سه‌شنبه 2 اسفند 1390 ساعت 10:07

عالی بود
من که خیلی استفاده کردم از کلاس فیلم برداری
ممنان

پژمان دلیاری سه‌شنبه 2 اسفند 1390 ساعت 14:16

با تشکر من که خیلی خوشحال شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد