کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کلاس فیلم نامه نویسی...پوسترینگ...خبر خوب

سلام


بچه ها فردا بازهم پوسترینگ داریم.. وعده ی ما ساعت 12 کانون فیلم و عکس


خبر خوب


همین الان با آقای شکوری که از جشنواره برمیگشتن صحبت میکردم

گویا توی قسمت فیلم تجربی اگه اشتباه نکنم "ضامن دار" و " من و تو و کلی احمق دیگه" هر2  کاندید و یه جورایی رقیب هم شدن که در نهایت " من و تو.." گوی سبقت رو ربوده و برنده شده


تبریک..............



الهام محمدنژاد 

 

 ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 

شکورم: 

همونطور که خانم محمد نزاد فرمودن، پانزدهمین جشنواره ی استانی قم برگزار شد 

من در بخش الف، دو فیلم داده بودم که «ضامن دار» در بخش داستانی و «من و تو و کلی احمق دیگه» در بخش تجربی مورد قضاوت قرار گرفتن 

در نهایت 

ضامن دار کاندید بهترین فیلمنامه و بهترین فیلم داستانی بخش الف شد 

و من و تو و کلی احمق دیگه، برنده ی بهترین فیلم تجربی بخش الف جشنواره شد 

 بیش از جایزه ی من و تو و کلی احمق دیگه، از نامزد شدن ضامن دار تو دو تا از مهمترین بخش های جشنواره خوشحالم 

فیلم های به شدت غولی رقیب ضامن دار بودن 

به شدت غول و بزرگ 

و من این جشنواره رو خیلی جشنواره ی مهم و باکلاسی دیدم... 

 

جالب اینجاست که فیلم emit ساخته ی آقای مصلحی که نزدیک به یه سال پیش با بچه های کانون تو کانون دیدیم هم تو جشنواره بود که جایزه ی دوم کارگردانی بخش ب (فیلم اولی ها) رو به دست آورد 

مراجعه کنید به پست e m i t 

نظرات 5 + ارسال نظر
آروین ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍پارسا شنبه 29 بهمن 1390 ساعت 01:12

آقای شکوری خداییش ایندفعه دیگه باید شیرینی بدید دیگه...!!!

محبوبی شنبه 29 بهمن 1390 ساعت 14:23

تبرییییییییییییییییک!

سلامت باشید
شکور

پژمان دلیاری شنبه 29 بهمن 1390 ساعت 22:09

افرین بر شکوری جایزه گرفته

قربون دایی
شکور

محمد مهدی رسولی یکشنبه 30 بهمن 1390 ساعت 00:01

درود...
شکور منصف من خوب می دونه بیشتر از خودش برای این جایزه خوشحالم...
خدا کنه اینو از در آغوش گرفتن من فهمیده باشه...

محمد مهدی رسولی یه کارگردانه هنرمنده
فیلمبرداری فقط یه جزء کارشه
وقتی بیاد بشه یکی از فیلمبردارای فیلم شکوری ای که اصلا نمیشناستش (البت اون موقع که میخواستم فیلم رو بسازم) یعنی چقده فروتنه
بدون امثال رسولی، امثال شکوری نمیتونن فیلم بسازن
اصلا بدون این رفتارها، هیچ فیلمی ساخته نمیشه
ای کاش که بچه هایی که ساخت فیلم رو اینطوری با کمک امثال رسلی شروع میکنن (از جمله خودم) خودشون هم مث رسولی رفتار کنن
اگه رفاقتی عمل نکنیم، فیلم ها ساخته نمیشه

شکور

محمد مهدی رسولی دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 00:29

کمتر تجربه کار کنار یه کارگردان قابل که بتونم بهش اعتماد و اتکا کنم داشتم.
و عباس شکوری از این دست کارگردان ها بود.با اینکه کم کم می خواستم کار تصویربرداری رو کنار بگذارم.اما پیشنهاد کار با چنین آدم هایی آدم رو دوباره برای انجام یه کار خوب سر ذوق میاره...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد