کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

گزارش وضعیت گروهی شدن وبلاگ(2)

در ادامه‌ی پست 

گزارش وضعیت گروهی شدن وبلاگ

لازمه که اعلام کنم افراد زیر هم الان یوزر و پسورد شخصی دارند:

ردیفعضودعوت کنندهتاریخ عضویت
1اشکانکانون فیلم و عکس شهید بهشتی1390/11/24

2پژمان دلیاریکانون فیلم و عکس شهید بهشتی1390/11/24

3بابککانون فیلم و عکس شهید بهشتی1390/11/17


پ.ن.1:متاسفانه من هیچ ایده‌ای ندارم اسم کامل شماره‌ی سوم این لیست چیه و شماره‌ی 1 این لیست هم احتمالاً آقای توپ‌شکن هستند.
گرچه من درخواست کرده بودم اسم کامل تون رو موقع ثبت‌نام وارد کنید روز به روز داره به تعداد اسامی بدون نام فامیلی اضافه میشه!
پ.ن.2: خدا رو شکر بالاخره آقای دلیاری هم مشکل ثبت نامشون حل شد و عضو شدند.گرچه من در جریان قرار نگرفتم که چه‌جوری بالاخره این مشکل حل شد.آقای دلیاری لطف کنید اینجا اعلام کنید چه‌کار کردید تا بتونیم مشکل عضویت خانم محمدنژاد رو هم درست کنیم.چون الان متاسفانه خانم محمدنژاد هم به مشکل مشابه برخورد کردند.
نظرات 3 + ارسال نظر
رضائی چهارشنبه 26 بهمن 1390 ساعت 09:52

من معذرت میخوام. بابک رضائی

پژمان دلیاری جمعه 28 بهمن 1390 ساعت 01:14

والا من با یه ایمبل دیگه دعوتنامه رو قرستادم و فقط دومی رو باز کردم همین کار خاصی نکردم

یعنی با یه ایمیل سومی این کارو کردید؟
یا همون ایمیل دومیه رو میگید که من دو دعوتنامه فرستاده بودم بهش و میگفتید پیغام خطا میده باز امتحان کردید و یه دفعه جواب داد؟

حنانی

پژمان دلیاری شنبه 29 بهمن 1390 ساعت 21:57

والا من ۵ بار از ارسال دعوت نامه امتحان کردم یه بار شانسی دیدم ارور نداد و ثبت نام کردم در کل چنتا دعوت نامه فرستادم واسه میل دوم و فقط دومی رو باز کردم نه هر دوتاشونو چون سیستم ارور میده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد