کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

من بودم و خانوم برزگر و آقای فتوحی...!!!

سلام...


امروز با همراهی الهام و پریماه و الهه پیروزبخت در نقش سیما ترابی رفتیم امور فرهنگی برای پیگیری کار نمایشگاه.


خداروشکر جناب دکتر با طرح موافقت کردن.


با خانوم برزگری شروع کردیم به نت گردی جهت پیدا کردن یه محلی که بتونه قاب های مورد نظر مارو واسه نمایشگاه دائمی کانونمون بسازه و نصب کنه.


خانوم برزگر لطف کردن و با یه جا تماس گرفتن اما نتیجه ای گرفته نشد تا اینکه طی یک تماس با خانوم محبوبی خودمون و گرفتن شماره تلفن یه گالری عکس نزدیک دانشگاه تونستم از طریق اون گالری یه آقایی به اسم فتوحی که کارش ساختن قاب برای کارهای هنری مثل عکاسی و نقاشی و سایر موارده پیدا کنم.


طی صحبت هایی که با آقای فتوحی انجام گرفت قرار شد که شنبه خانوم برزگری به همراه آقای فرامرزی و اگه شد من و سیما بریم به محل کار ایشون تا قاب مورد نظر کانون با یه قیمت مناسب از طرف امور فرهنگی برای نمایشگاه دائمی کانون فیلم و عکس (نگارخونه ی فعلی) تهیه بشه.


جهانی پور _ مدیر اجرایی فراخوان عکاسی با موبایل

نظرات 5 + ارسال نظر
نیلوفر مردیها سه‌شنبه 25 بهمن 1390 ساعت 22:51

خبر خوبی بود...

سارا حنانی چهارشنبه 26 بهمن 1390 ساعت 00:31

پریسا امروز گفتی تاریخ دقیق نمایشگاهتون کیه؟
بعد چند روز طول میکشه؟

ساراااااااااااااااااااااااااااااا!!!!
از تو توقع نداشتم!!!!!!!
واقعا ادامه ی پست قبلی رو نخوندی؟؟؟
تو که به وبلاگ سر میزنی چرا؟؟؟
6 اسفند تا احتمالا 20 اسفند
شروعش ایشالا قطعیه اما پایانش ممکنه زودتر باشه

جهان
***********************************
من واقعا شرمندم.اصلا نفهمیده بودم اون پست "ادامه مطلب" داره.آخه معمولاً اشاره می کنند به ادامه مطلب هم مراجعه کنید.تو هم اشاره نکرده بودی من اصن ندیدماحساس می کنم الان مهدورالدم شدم

فرامرزی چهارشنبه 26 بهمن 1390 ساعت 13:58

از دوستان مجنون الحال کانون انتظار بیشتری میره در کمک کردن به کارها

zahra shahtoori چهارشنبه 26 بهمن 1390 ساعت 21:27

avalin chizi ke badaz khoondanesh be zehnam resid eyvalll bood.
man eftekhar mikonam behetoon

آروین ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍پارسا چهارشنبه 26 بهمن 1390 ساعت 23:53

مرسی و خسته نباشید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد