کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

جلسه ی این هفته ی کلاس تحلیل تشکیل نمیشه

جلسه ی این هفته ی کلاس تحلیل روانشناختی فیلم (استاد ارسیا تقوا) به علت همزمانی روز جلسه با کنکور ارشد و قرق شدن دانشگاه، تشکیل نمیشه

اما شرح داستان:

نزدیک به یه هفته اس که دارم تلاش میکنم که این اتفاق نیفته

شروع کردم به هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

کاراها رو کردم و موند موافقت اونا با اختصاص یه کلاس برای 25 نفر فقط برای 2 ساعت

ولی متاسفانه ناهماهنگی باعث مسدود شدن این راه شد

داستان اینه که بعد از چند بار پیگیری تلفنی و حضوری بنده و اسد اکبری، امروز از دفتر امورفرهنگی اونجا با شالیکار تماس گرفته شد به این شرح که «کلاس پنچشنبه تون منتفیه!!»

بعدش من برای اینکه آقای دکتر تقوا به خاطر ما برنامه هاشون رو به هم نریزن باهاشون تماس گرفتم

دکتر فرمودن که اتفاقا برای 5شنبه یه جلسه رو لغو کرده بودن که حالا دیگه اون جلسه رو مجددا جوش میدن


بعد از نیم ساعت در کمال تعجب اینبار با من تماس گرفته شد به این شرح که: نامه ی شما گم شده اگه میتونید تا نیم ساعت دیگه یه نامه دیگه بیارید اینجا تا شاید کلاس اوکی بشه براتون!!!!

خوب ازونجایی که استاد معزز رو نباید اذیت کرد

و این حرکت خیلی عجیب بود

و اینکه دیگه ساعت اداری داشت تموم میشد

و زمانی برای هماهنگی حراست دانشگاه شهید بهشتی برای بردن پروژکتور و این حرفا نبود

و دیگه تغییر قرار نیم ساعت قبلم با استاد تقوا به نظرم خیلی مسخره اومد

ترجیح دادم که عطای کنسل نکردن کلاس رو به لقایش ببخشم


شما جای من باشید چه میکنید؟



شکور مضطر

نظرات 1 + ارسال نظر
zahra shahtoori چهارشنبه 26 بهمن 1390 ساعت 21:34

بعد از ابراز تاسف برای کنسل شدن کلاس این هفته میگم که ما هم اگه جای شما بودیم همین کارو میکردیم واللا .چیکار دیگه میشد کرد؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد