کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اولین جلسه ی ترم جدید

دبیر الان به من تلفن کرد و ...

و گفت که چه از طریق شمارش نظر اعضای نهاد تصمیم گیری و چه بر اساس شمارش نظر اعضای مجمع عمومی به پست

روزهای جلسات رسمی در ترم جدید

روز یکشنبه بیشترین رای رو برای جلسات هفتگانه ی کانون فیلم به دست آورده

ولی ازونجایی که ما باید سریعتر هماهنگی هامون رو شروع کنیم و حیفه که این هفته هم بگذره، دبیر پیشنهاد داده که این هفته جلسه، سه شنبه باشه (12تا2) و دوستان تا فردا ساعت یازده شب بیان اگه مخالفن یا موافقن اعلام کنن که اگه مخالفین بیشتر از موافقین بود، کلا این هفته دیگه جلسه نخواهیم داشت

ولی دوستان بیان بپذیرن که ما این هفته رو سه شنبه جلسه بذاریم و از هفته ی بعد، جلسات روز یکشنبه باشه، مگه با یه رای گیری دیگه، جلسات به روز دیگه ای منتقل بشه...


این یه رای گیری بر اساس قاعده ی فورس ماژوره...



من شکورم که حرفای فرامرزی رو با دخل و تصرف و تاجایی که فهمیدم این جا نوشتم

پیشنهاد: بنویسید که : با سه شنبه بودن جلسه ی این هفته موافقم یا مخالفم


نظرات 14 + ارسال نظر
شکور یکشنبه 23 بهمن 1390 ساعت 23:24

من به این پیشنهاد برای راه افتادن کارای کانون موافقم
من موافق برگزاری جلسه ی این هفته در روز سه شنبه هستم

جهان یکشنبه 23 بهمن 1390 ساعت 23:28

من با سه شنبه بودن جلسه ی این هفته موافقم.

جهان یکشنبه 23 بهمن 1390 ساعت 23:29

صفایی:با جلسه ی سه شنبه ی این هفته موافقم

شکور یکشنبه 23 بهمن 1390 ساعت 23:38

به من گفته شد که موسوی اکران سه شنبه اش رو لغو کرده
ولی الان مطلبی ازش یادم افتاد
پس من رایم رو تغییر میدم
اگه موسوی همچنان روز سه شنبه ساعت 12-14 اکران خصوصیش رو داره، به نظرم نباید اکرانش رو خراب کنیم...
درصورتی با جلسه ی سه شنبه موافقم که موسوی لغو کرده باشه
متاسفانه موسوی گوشیشو جواب نمیده
اگه اکران موسوی لغو نشده بشه، با جلسه ی سه شنبه مخالفم حتی به قیمت نداشتن هیچ جلسه ای در این هفته
چون موسوی خیلی برای این اکران از قبل برنامه ریخته و اعلام کرده


اگه موسوی اکرانش رو لغو کرده باشه، با جلسه ی سه شنبه موافقم
اگه موسوی اکرانش رو لغو نکرده باشه، با جلسه ی سه شنبه مخالفم

ازطرف محمد فرامرزی یکشنبه 23 بهمن 1390 ساعت 23:50

شکورم و به ممد گفتم داستان شایعه ی لغو اکران موسوی رو و ممد هم گفت که :
به شرط اینکه این شایعه صحت داشته باشه و موسوی اکرانش رو لغو کرده باشه با جلسه ی سه شنبه موافقه در غیر این صورت حتی به بهای نداشتن جلسه تو این هفته، با جلسه ی سه شنبه مخالفه

پس ممد هم مث من رای داده

آروین ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍پارسا یکشنبه 23 بهمن 1390 ساعت 23:57

منم رایم مثل آقای شکوری و آقای فرامرزی است...

سارا حنانی دوشنبه 24 بهمن 1390 ساعت 00:09

ایضا رای آقای شکوری

رامین دوشنبه 24 بهمن 1390 ساعت 00:20

رای ام مث آقا شکور و محمد و آروین...!!
فقط یه چیزی کی تز داده جلسه ها تا 2 باشه...!!!؟؟؟

ما ساعت 1 کلاسمون شروع میشه.. که باید 10 مین زودتر هم بریم .. چون استاده خیلی گیر میده..!!!! با تا 2 بودن مخالفم..!!!!

اوپس
تو پست دبیر اینطور نوشته شده بود
میتونی یقه اش رو جر بدی
شکور

جهان دوشنبه 24 بهمن 1390 ساعت 10:01

در صورتی که موسوی اکرانش لغو بشه با برگزاری جلسه در روز سه شنبه موافقم.

الهام محمدنژاد دوشنبه 24 بهمن 1390 ساعت 17:44

در صورت لغو شدن اکران آقای موسوی موافق جلسه در روز سه شنبه

محبوبی دوشنبه 24 بهمن 1390 ساعت 18:54

من که سه شنبه نمی تونم باشم

حسینی مهر دوشنبه 24 بهمن 1390 ساعت 20:59

با اقای شکوری موافقم

کاظم فاضلی دوشنبه 24 بهمن 1390 ساعت 22:26

اگه اکران موسوی لغو شده باشه موافق جلسه در روز سه شنبه هستم

حسین فلاح دوشنبه 24 بهمن 1390 ساعت 23:00

موافق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد