کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

به عوامل «ضامن دار» و «من و تو و کلی احمق دیگه»

با سلام به همتون

ضامن دار فردا، دوشنبه، ساعت 7:45 عصر، و همچنین «من و تو و کلی احمق دیگه» چهارشنبه، ساعت 7:45 عصر، در قالب پانزدهمین جشنواره ی فیلم استان قم، در تالار آوینی بلوار جمهوری اداره ی کل ارشاد، در قم، روی پرده میره و نمایش داده میشه

من با یه عده از عوامل فیلم ها تو تالار خواهیم بود

همچنین فردا ساعت 9:15 شب، تو همون تالار، نقد و بررسی ضامن دار انجام میشه که مث اینکه من مجبورم برم روی سن

دوستانی که میخوان بیان بریم، بیاید بریم، شام هم با هم فلافل توپ قم میزنیم به رگ...


یه خبرای خوبی هم از تازه وارد میاد...


قربون دایی

شکور

نظرات 5 + ارسال نظر
نفیسه ایرانی یکشنبه 23 بهمن 1390 ساعت 20:31

بستگی داره کدوم فلافل فروشی باشه

شما که خودتون واردید...
فلافلی پنگوئن آخر صفاییه خیلی باحاله
البت یکم گرونه
ولی اون اطراف بهترش دیگه نیست
شکور قمی

الهام محمدنژاد یکشنبه 23 بهمن 1390 ساعت 21:36

بازهم تبریک...
یه سرویس ایاب و ذهاب می ذاشتین حتما میومدیما

جواد شالیکار یکشنبه 23 بهمن 1390 ساعت 22:28

حاجی فقط به عشق فلافل بو گندوی شهرتون میایم. البت اگه واسه اون یک ساعت چاره ای اندیشیم.

بوگندو اون ماهی های چشم وزغی شهر خودتونه
شکور متعصب الکی

محمد مهدی رسولی یکشنبه 23 بهمن 1390 ساعت 23:27

خوشحال می شدیم دوستای تهران میومدن قم.آبگوشت غنبیت هم داشتیم
یاد من و تو و کلی احکق دیگه بخیر ک اولین همکاری من خدمت آقای شکوری بود...
و همچنین ضامن دار
سعادت باشه بازم باهم کار می کنیم...

آروین ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍پارسا دوشنبه 24 بهمن 1390 ساعت 00:08

تبریک...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد