کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

۵شنبه ای که گذشت

من بعد از کلاس تحلیل رفتم قم برا همین این پست رو دارم دیر میذارم

نمیدونم کلاس عکاسی چجوری برگزار شد

ولی هرطور هم که برگزار شده باشه باید بگم که به نظرم دوستان کانون حواسشون نیست که روز 5شنبه چه اتفاق بزرگی افتاد

دقت کنید بچه ها

روز 5شنبه (تاجایی که من میدونم) برای اولین بار دو کلاس از کلاس های کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی در دو نقطه از دانشگاه، درآن واحد در حال برگزاری بود...

کلاس عکاسی، با مدیریت اجرایی محمد فرامرزی، و استادی استاد نوشیر

و همچنین

کلاس تحلیل روانشناختی فیلم، با مدیریت اجرایی من و اسد اکبری، و استادی استاد ارسیا تقوا...

به نظر من این یه نقطه ی شروعه برای گسترش این تداخل ها

نکته ی جالب تر اینکه این دو کلاس در دو موضوع ماهوی کانون بودن نه در یک موضوع، یعنی یکی در شاخه ی فیلم و یکی در شاخه ی عکس...

با تکلیفی که بر دوش دبیر گذاشتیم به شدت امیدوارم که در موضوع نمایش فیلم هم به همچین تداخلی برسیم و کیف کنیم...

همچنین امیدوارم که تداخل زمانی بین اکران و نمایشگاه عکس هم داشته باشیم

و چه بهتر که در حین نمایش فیلم، نمایشگاه عکس رو هم برگزار کنیم

به طور مثال قبل و بعد از شروع فیلم، دالانی رو برای دیدن عکس های خاص تهیه کنیم که همیشه در آن واحد در دوبخش فعالیت کنیم...

 

شکور ذوق زده

نظرات 2 + ارسال نظر
جواد شالیکار یکشنبه 23 بهمن 1390 ساعت 22:33

به نکته ی ظریفی اشاره کردی که نشانه ی بالا رفتن توانمونه.

فرامرزی چهارشنبه 26 بهمن 1390 ساعت 19:56


حاجی قبلا هم این تداخل بوده ها
ماشالا انقدر کلاس عکاسی داریم که این تداخل ها توش عادی میشه
چند وقت پیش هم با کلاس کارگردانی تو تداخل زمانی در حال برگزاری بودیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد