کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

آمار انتخاب بهترین فیلم‌های مردمی تا بیست و یکم بهمن

مسابقه سینمای ایران


۱-برف روی کاج‌ها با ۲.۸۸
۲- بوسیدن روی ماه با ۲.۵۲
۳- نارنجی پوش با ۲.۰۸
۴- پل چوبی با ۱.۷۹
۵- گشت ارشاد با ۱.۷۸
۶- بی‌خود و بی‌جهت با ۱.۵۷
۷- خوابم می‌آد با ۱.۵۴
۸- پذیرایی ساده با ۱.۴۷
۹- ضدگلوله با ۱.۳۱

۱۰- پله آخر با۱.۱۱

نظرات 4 + ارسال نظر
الهه وفایی شنبه 22 بهمن 1390 ساعت 23:52

حیف....پله آخر دهم با اون آدم های دوس داشتنی و هنر کارگردانش و بازی های خوبش باشه اونوخ پل چوبی چهارم؟؟؟؟؟
پذیرایی ساده با اون ایده محشر و فضاسازی ای که به نظرم کاملا توی سینمای ایران اتفاق جدیدیه هشتم باشه اونوخ پل چوبی چهارم باشه؟؟؟؟
حالا باز خوبه رقابت بین دو تا فیلمیه که هر 2 تاش از دید من خوب و دوس داشتنیه و الا که کلا حرص بود نتیجه...

علیپور یکشنبه 23 بهمن 1390 ساعت 10:44

من که فیلم برف روی کاج هارو که جمعه درسینما ازادی دیدم خوب بود وتعاریف زیادی اززبان مردم درسینما شنیدم وبعدازاکران فیلم هم که پیمان معادی و ویشگا اسایش ازداخل سینما بیرون می امدند مردم استقبال خوبی بابت فیلمی که ساخته بودند می کردند.

شکورم یکشنبه 23 بهمن 1390 ساعت 18:46

نویسنده کیست؟

مسئول وبلاگ

الهام محمدنژاد یکشنبه 23 بهمن 1390 ساعت 21:42

به آقای شکوری:
من همین جا اعتراف می کنم که از مسولیتی که این چند روز به بنده واگذار کردین سوءاستفاده کردم و بدون داشتن یوزر و پسورد شخصی پست گذاشتم
توجیه بنده: آخه خبر داغ بود، شماره ی خانم حنانی ام نداشتم...بعد از گذاشتن پست شمارشون رو از خانم جهانی گرفتم و تقاضای مجدد برای دعوت نامه وبلاگ دادم؛... ببخشید

!
منعی وجود نداشته که!
وقتی که دیگه کسی حق نداشته باشه از یوزر مالکیت وبلاگ استفاده کنه خودم پسوردش رو با اطلاع قبلی عوض میکنم
پس استفاده از یوزر سابق، بلااشکال است
فقط اگه یهو پسورد رو عوض کردم، کسی شاکی نشه
شکورم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد