کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

در انتظار نارنجی پوش خوابم می آد...

سلام..

دیشب از ساعت 6 تا 12 شب تو سینما فلسطین پشت سرهم 3 تا فیلم دیدم...


خوابم می آد

در انتظار معجزه

و

نارنجی پوش


خوابم میاد طنز بود و تیکه های مورد دار ولی به شدت خنده دار زیاد داشت...

اگه اجازه داده بشه میشه اکرانش کرد ولی ب نظر من بعیده...

من موندم اون تیکه های توالت رفتن عطارانو چه جوری گرفتن؟؟؟!!!

اکبر عبدی هم واقعا خوب بود و این آدم چهرش با وجود حرفه ای به اسم گریم هیچ وقت پیر نمیشه هیچ وقت....


در انتظار معجزه رسول صدر عاملی

رسما دو تا بازیگر داشت...حمید فرخ نژاد و پریوش نظریه

البته بیتا فرحی هم اون وسط از آمریکا پاشد اومد ایران تا تو راه مشهد غش کنه بره بیمارستان!!!

بازی ها عادی و بعضا ضعیف هیچ هیجانی نداشت...

خداییش اگه کارگردانش رسول صدر عاملی نبود تا حالا ترکونده بودم فیلمو براتون...

در وصف علاقه ی تماشاچی ها باید عرض کنم ک بغلی من سرشو گذاشت رو شونه ی من و تا 5 مین مونده به پایان فیلم خوابید...

همه کسل شده بودن و متعجب از اینکه چرا رسول صدر عاملی اینقده گند زده تو این فیلم و پول اینام باهاش رفت تو جوب...


نارنجی پوش...

کارگردان:داریوش مهرجویی

بازیگرا:حامد بهداد،لیلا حاتمی،میترا حجار و غیره...


حامد آبان (حامد بهداد) روزنامه نگار و عکاس به همرا ه همسرش نهال نهاوندی (لیلا حاتمی) ک از دانشمندان بزرگ و نابغه ی ایرانی محسوب میشه به همراه پسرشون شهاب در نروژ زندگی میکردن ک حامد به دلیل بیماری پسرش دستشو میگیره میارتش ایران و نهال اونجا موندگار میشه.

برای اینکه شهاب از درسای مدرسش بیشتر از این عقب نیفته پدرش براش معلم خصوصی میگیره ک در اینجا میترا حجار وارد فیلم میشه...

اتفاقای اصلی فیلم با ورود این خانوم ب خونه ی حامد و کتاب فنک شویی رقم میخوره ک حامد با خوندن این کتاب به تغییر و تحولات بزرگی میرسه انقدر ک میره استخدام شهرداری میشه برای شغل شریف سوپوری...


به نظر من این فیلم فیلم خوبی بود وحتی نسبت به فیلم خوابم میاد و بی خود و بی جهت بیش تر به درد اکران میخوره...


نظرات 6 + ارسال نظر
الهه وفایی چهارشنبه 19 بهمن 1390 ساعت 23:33

درباره در انتظار معجزه کاملا موافقم قربان...من یه رب وسطش خوابیدم جاتون خالی...وختی پاشدم فک کنم قطار تهرات-مشهد،گرمسار رو رد کرده بود و هیچ اتفاق خاصی نیفتاده بود...واقعا نمی دونم حمید فرخ نژاد رو با دو متر قد برا چی آورده بودن این مهمل کلیشه رو بازی کنه...
....................
درباره فیلم عطاران هم والا شروع فوق العاده بود ...سکانس های اول و فضا سازی و نریشن عطاران عالی بود...من ذوق زده شده بودم ولی هر چی رفت جلوتر از ریتم افتاد...فیلمنامه به شدت ضعیف و از هم گسیخته بود و با بی بند و باری ریتم مواجه بود....آخرش من واقعا کلافه شدم از اینکه این همه نبوغ چرا فدای این داستان شده بود....پ
....................
نارنجی پوش رو ندیدم:)

جهان پنج‌شنبه 20 بهمن 1390 ساعت 00:10

به الهه:

وای الهه نمیدونی چقد دوس دارم این فیلمو مسخره کنم ولی حیف دلم واسه صدر عاملی میسوزه...
من تا حالا با این سرعت نرفتم مشهد برگردم...
تیکه های مسخره خیلی داشت...
اون زن سوری ک تو قطار گم شده بود و آخرش نفهمیدم اصلا وجود همچین شخصیتی تو فیلم چه ضرورتی داشت؟!؟!؟!
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
یکی نیس بگه آخه کارگردان عزیز...
کدوم مجروحی رو اونم وقتی ماشین مچاله شده..
1.عین کتلت از تو ماشین میکشن بیرون؟؟؟
2.کشیدن بیرون ک کشیدن دیگه به یارو نمیگن دخترم رو پاهات وایسا ک....
چرا اینقد سوتی؟؟؟
چرا رسول؟؟؟
چرا؟؟؟

Ramin پنج‌شنبه 20 بهمن 1390 ساعت 00:57

نارنجی پوش رو دیدم ...... حامد بهداد عاااااااااااالی بود...همین و بس
.... تو سانس بعدی هم بی خود و بی جهت رو دیدیم که کلی خندیدیم و حال کردیم...

سارا حنانی جمعه 21 بهمن 1390 ساعت 13:33

خیلی دوست داشتم "خوابم می آد" رو می دیدم

بذرپاچ جمعه 21 بهمن 1390 ساعت 22:54

نارنجی پووووش

پریماه مرادپور شنبه 22 بهمن 1390 ساعت 16:39

من واقعاْ شرمنده ام! متاسفانه نتونستم خودمو به جشنواره برسونم و هیچ کدوم از فیلم ها رو ندیدم و به خاطر همین نمی تونم در مورد فیلم ها نظر بدم!!!! خیلییییی دوس داشتم باشم ولی نشد!!!!!!!!!!!!!!! انشالا جشنواره سال بعد...!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد