کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

طلسم پوسترینگ فراخوان ها شکست...

دیروز و امروز بالاخره ب لطف یه سری از دوستان با مرام کانونی پوسترینگ تموم شد و من یه نفس راحتی کشیدم...


اسامی فعالین:

موسوی

دلیاری

شاهتوری

شکوری

شالیکار

ترابی

جهانی پور


من حافظم خیلی ضعیفه اگه کسیو جا انداختم حتما بگه واسه جق رای لازمه...


یه نکته مهم و یه گله ی کوچیک:

بچه ها چرا؟؟؟

چرا اینجوری میکنید؟؟؟

چرا بعضیاتون تو کارای به نظر پیش پا افتاده مثل پوسترینگ کنار میکشین؟؟؟

چرا بعضیا این طور ب نظر میرسه ک فقط دوس دارن کارای بزرگ بزرگ بکنن؟؟؟

چرا پایه ثابت این پوسترینگا فقط یه عده ی معدودی شدن؟؟؟

چرا بعضیا این طور استدلال میکنن ک بابا سرده کی حال پوستر چسبوندن داره؟؟؟

والا دست مام کم یخ نزد تو سرما...


این دفعه ک گذشت ولی از دفعه های بعد کم لطفی نکنین ب خودتون...


ارادت



نظرات 4 + ارسال نظر
سارا حنانی دوشنبه 17 بهمن 1390 ساعت 00:17

دوست دارم این توضیحو بدم که تا این جای هفته کلا اومدن به دانشگاه برام مقدور نبود و در ادامه ی هفته هم به احتمال خیلی زیاد مقدور نیست
مراتب عذرخواهی مارو بپذیرید
ایشالا دفعه های بعد
فقط یه نکته:
بنظرم درست نیست نیومدن بچه ها رو اینجوری تعبیر کنیم که فکر میکنند پوسترینگ پیش پاافتاده است یا از این دست مسائل!

یه پیشنهادی دارم برای این قضیه پوستر زدنا.روش فکر کنید:
بیاین نوبتیش کنیم+داوطلبی
یعنی طبق یه برنامه ای هر سری پوستر زدن رو نوبتی کنیم و در کنارش یه جایی هم برای کمک داوطلبانه بذاریم تا اگه به هر علتی یه عده که سر نوبتشون نتونستن حاضر بشن کسان دیگه ای جاشونو با اونا عوض کنن و در نوبت های بعدی جبران کنند
احتمالا از اون دست قضایاییه که باید رای گیری بشه و ...

نیلوفر مردیها دوشنبه 17 بهمن 1390 ساعت 09:55

من خودم به شخصه سعی می کنم بعد از کنکور جبران کنم.

فرامرزی دوشنبه 17 بهمن 1390 ساعت 14:00

خسته نباشین

جهان دوشنبه 17 بهمن 1390 ساعت 21:05

به نیلوفر:
نیلوفر جون ایشالا ک دست کنکورو ب گرمی بفشاری و باهاش یه خدافظی گرم غیر قابل برگشت بکنی و هیچ آبیم پشت سرش نریزی.
آمین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد