کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اعتراض از طرف مسئول وبلاگ

یه نفر دوتا از نظرات تایید نشده رو از بخش مدیریت حذف کرده!!!!!!!!!!!

کی بوده؟

دوستان مگر من مسئول وبلاگ نیستم؟

دو نظر تایید نشده از فرامرزی رو کی حذف کرده؟


شکور عصبانی

نظرات 3 + ارسال نظر
پژمان دلیاری دوشنبه 17 بهمن 1390 ساعت 11:55

من هم اعتراض دارم ۵ بار نظرات من حذف شده و ۳ بار هم پست ها که یکیشو به من اطلاع داده شده

!
پستت حذف شده؟
من یه پستت رو حذف کردم با اطلاع به خودت
بقیش چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چه خبره
بعدا بیا بحرفیم ببینم چه خبره!
شکور مشکوک

فرامرزی دوشنبه 17 بهمن 1390 ساعت 14:03

چه حرکت عجیبی

جهان دوشنبه 17 بهمن 1390 ساعت 20:11

وااااااااااااا؟!؟!؟!؟
بچه ها پستم حذف میکنین؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد