کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اظهار تاسف برای «خرس»

به نظر من پرستویی بزرگترین بازیگر تاریخ سینمای ایرانه

حتی از وثوقی و انتظامی هم بالاتر

ولی قطعا یکی از نقاط تاریک کارنامه اش، خرسه...


محسنات:

- صداگذاری و میکس صدای نو

- استفاده ی جالب پیمان یزدانیان از ساز بالابان(اگه اشتباه نکرده باشم)

- سکانس تلفن مریلا زارعی به پرستویی

- پلان های مربوط به خاموشی شمع ها

- بازی اوسیوند


عیوب:

- دیالوگ های معرکه:

دست خودم نبود...یهو کنترلم رو از دست دادم، با مشت زدم تو صورتت!!!!

بیا ماچت کنم چرک دلت پاک شه!!!!

دیدم اسیر دست دشمنم!!!!

افتاد رو پام...دستم رو بوسید...حالا نبوس کی ببوس...نسبت به رفتارای قبلش اظهار پشیمونی کرد!!!!

خرس...خرس...!!!


- سکانس های شاهکار و به یاد ماندنی مث: فرهاد اصلانی از یه آبشار 4 متری میفته تو رودخونه و میمیره!!!!باید از مسئول جلوه های ویژه ی فیلم هم به شدت تشکر کرد که اون عروسکی که به جای اصلانی انداختن تو آب خیلی جو سینما رو منبسط کردش!!!

- میزانسن

- دکوپاژ

- کارگردانی

- همه چی بابا...من چرا دارم میشمرم...


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

خلاصه که هیچی


من همش به این فکر میکردم که وجه تسمیه ی «خرس» با فیلم چیه

باید از بر و بچه های زیست شناس پرسید

شاید خرسا وقتی احساس مالکیتشون رو به خونواده از دست میدن، شروع میکنن به کشتنشون!


یکی از نکات بسیار مضحک این بود که صدای برادر فرهاد اصلانی تو تلفن از صدای خود اصلانی شفاف تر بود...

به کارگردان فیلم توصیه میکنم یه سر ضامن دار کانون فیلم رو ببینه یه چیزایی یاد بگیره

و خدا بهش رحم کنه اگه اشکان فیلمش رو ببینه...شاید باید اینطوری به خودمون دلداری بدیم که شاید کارگردان واقعا به عمد میخواسته خط فرضی رو دم به دم بشکونه نه اینکه چیزی از این مفهوم نمیدونسته!


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

این فیلم به قدری بد بود که بهتره این جملات رو در انتها بگم:

حتی فیلم چرتی مث 1359 هم نتونسته بود بازی پرستویی رو اینطور بی رنگ کنه

ببین این دیگه چه فیلمی بود...



شکور بیننده


نظرات 6 + ارسال نظر
سارا حنانی یکشنبه 16 بهمن 1390 ساعت 19:13

این همون فیلمه نبود که سر بلیتش دعوا بود؟
پس اینم پوووووووووچ؟!

والا فکر نمیکنم سر این دعوا بوده باشه ها...
یادم نیست البت
شکورم

رامین یکشنبه 16 بهمن 1390 ساعت 20:20

چرا بابا دعوا که بود...ولی منم بعد از اینکه دیدم همه میگن چرته...امروز در راهه پیشرفت بیش از پیش بشریت بلیطمو تقدیم کردم به فرامرزی...

علیرضا موسوی یکشنبه 16 بهمن 1390 ساعت 22:11

خرس که اینطوری بود
اسب هم که خوشت نیومد
فیل هم ببین

جواد شالیکار یکشنبه 16 بهمن 1390 ساعت 22:50

واقعا خیلی جالبه مثل این کهاز تو فجرامسال یه فیلمم نمی خواد واسه اکران درآد!!!

محمد مهدی رسولی دوشنبه 17 بهمن 1390 ساعت 21:45

حالا دیدی شکور جان اسطوره ای مثل وثوقی تکرار نشدنی هست؟؟؟

!
از کجای پستم به این نتیجه رسیدی مردک؟
با اینکه کنار دستم الان نشستی ولی دوس دارم تو وبلاگ بره که
پرویز بالاتر از وثوقی مونده که مونده
شکور

امیر حیدری پنج‌شنبه 14 آذر 1392 ساعت 17:39

من این صفت بزرگترین رو میدم به بهروز وثوقی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد