کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

چیزی فراتر از یک تاسف {خانه ی متروک سینما}

در کل هیچ سوژه ای در حد یک پست وجود نداره ولی بنابر اتفاقات غیر محترقه و با دود فراوان  ؛من فردا شاید نتونم پست بزارم گفتم الان سخنانم گویم و دیگر همین   ؛اینکه دوتا فیلم دیدم  این اخری که یک  فیلمک {حیف اسم فیلم }مزخرف لعنتی و دیگر هیچ {اگه هرکی می خواد یک ساعت ونیم خودشو عذاب بده گزینه ای بهتر از جهنم دیدن فیلم بغض هست } البته اقای حسینی مهر هم بودن وگفتن که بنویسم  مزخرف بود                     اما فیلم اولی که دیدم!!!!!!!!!!!!         گشت ارشاد یک فیلم بی دقت و بی سلیقه که این معلول کا رشکنی های کارگردان و سناریستش هس در کل به درد اکران نمی خوره  ولی  اگه  هر کی می خواد یه فیلمی ببینه که ازش  لذت ببره اکیدا  توصیه میشه این فیلم به واقع  یک شاهکار بالقوه  هست که به فعلیت  لازم  نرسیده در کل درست  اینه که  ازش تعریف کنم چون من دلیاری هستم من دید اجتماعی رو ترجیح میدم به این ادا و اطفار های روشنفکرانه ی پوچ !!!!! من عاشق اون میمم و اون  مادرم و اون علی کو چولو و بچه های از جنس اسمان که در واقعیت کودکی واسشون اشکه و اشک  ......    دباره ی فیلم از نکات بسیار فاخری درس شده بود ولی شاید اگه بیشتر رو ساختار نمایشیش کار میشد عالی میشد من سعید سهیلی رو برای شب برهنه ستایش می کنم و دوس  دارم اونم با بازی کسی که من دوسش دارم  شادمهر بزرگه هنر ایران به نظر من سینمایی که واسه ی تمایلات حیوانی  ادمای بنز نشین ساخته بشه مفت نمی ارزه حتی اگه کارگردانش هزارتا اسکار  داشته باشه حتی اگه میلیاردی باشه مردم عاشق چاپلینهاش میشن  سهیلی تو فیلماش اولا از حرف کسایی گفته که از جنس مردم طبقه ی  اسیب پذیرند و کارگردان مسئلشه که از اونا بگه دوما نه به شعور کسی توهین میکنه ولی انتقاد میکنه نه واسه اجنبی مملکتشو می فروشه تا روشنفکر نمایی کنه نه باج میده به کسی فقط خودشو میبینه نه از مردم سواستفاده میکنه  {سینما بوف کوره محضه همینو بس} گنده تر از دهنشم شعار نمیده از وقتی که جلو سینما ازادی دیدم چه معصومانه واستاده  هنوز یادشم  یاد اون تیکه ای که توشب برهنه اون بازیگره {که بد بازی کرد}میگفت من بچه ی یه خائنم با اون مادر میخوای چی بشم یا تیپ عالیه میر طاهر مظلومی مردی که  با سبیلای نیچه پی اینو اون بود شاید خیلی فیلما تکنیک میلیون دلاری داشته باشن ولی مردم کساییو میخوان که ضعفه شونو جبران کنن اونا نمی تونن دردشونو  داد بزن ضعفشون اینه  که می خوان یکی باشه تا چیزی  رو  بگه که حرف کساییو بزنه که نمتونن حرف بزنن ولی با همین حال میکنن سینمایی خوبه که رفتگر محله توش گریه  کنه  نه این که دوتا بورژوا توش تصمیم  بگیرن پاچه ی کدوم حیوونیرو  گاز  بزنن  هنر  هیچی غیز از  این نیست  در ضمن حتما نقدای استاد فراستیرو تو این شبا  از دس  ندید وقتی که دیدم  چقدر خوب از این فیلم صحبت  کرد  واقعا حال کردم همونطوری که به جدایی پرید دمششششششششششششششششش  گرمممممممممممممممممممممم {تا وقتی که بت ها در میان  مردم  باشن به جای دیدن حقیقت / ادمها بزرگ  میشن }جمله از مرتضی اوینی با تغییر و حفظ مفهوم

نظرات 4 + ارسال نظر
جهان شنبه 15 بهمن 1390 ساعت 21:52

ممنون خیلی خوب بود....
ولی عمرا اگه این متنو با کامپیوتری ک همیشه ازش استفاده میکنین تایپ کرده باشین...عمرا.

شکور شنبه 15 بهمن 1390 ساعت 21:57

چرا یوزر خاص خودت رو نمیگیری؟
پسورد داره عوض میشه ها
چرا تنبلی میکنی؟

پژمان دلیاری شنبه 15 بهمن 1390 ساعت 22:38

من اینترنتم سرعت نداره و به سختی کار میکنه ولی امروز که رفتم تو میلام گفت معتبر نی زمان گذشته است ولی من الان عضو بلاگ شدم فردا میرم تو میلام تکمیل میکنم

مرجان یکشنبه 16 بهمن 1390 ساعت 17:30

سلام .منم 2تا از یلمای جشنواره رو دیدم که واقعا جز سر درد چیززی نداشتن . باهات درمورد سهیلی موافقم اما به نظر من بعدش یکم تند رفتی.مرسی

سلام
شما؟
شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد