کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اولین جلسه ی کلاس تحلیل روانشناختی فیلم

قابل توجه اعضای این کلاس 

مطابق با برنامه ریزی اعلام شده این کلاس ۵شنبه از ساعت ۱۰الی۱۲ در کلاس ۳۰۲ دانشکده ی مدیریت برگزار خواهد شد 

 

تکلیف جلسه ی اخیر فیلم «دورافتاده» با بازی تام هنکس هست که اگه ندارید بیاید از من بگیرید 

سعی میکنم روی دکستاپ سیستم کانون هم کپی کنم 

دوستانی که در کانون حضور دارن لطفا این فیلم رو به متقاضیانی که به کانکس مراجعه میکنن ارائه کنن 

 

هفته ی دیگه از ۴شنبه تا جمعه تو دانشگاه کنکوره برای همین ممکنه که این کلاس رو تو دانشگاه پزشکی برگزار کنم 

ولی حتما حتما جریان رو از من جویا بشید 

 

این دوستان کانونی اعلام کنن که این پست رو مطالعه کرده اند: 

سلیمیان 

ایرانی 

موسوی 

دلیاری 

عسگری 

ارشادی 

پیروزبخت 

فلاح 

سلیمیان 

 

درضمن شخصی با نام نوروزی بدون دادن حتی یه آدرس ایمیل و با پرداخت هزینه عضو شده که نمیدونم از کجا پیداشون کنم 

کسی میشناسدشون؟ 

اصلا کی آقای نوروزی رو بدون حتی گرفتن شماره تلفن ثبت نام کرده؟ 

 

عباس شکوری 

یکی از دو مدیر اجرایی کلاس تحلیل روانشناسی فیلم

نظرات 6 + ارسال نظر
جواد شالیکار شنبه 15 بهمن 1390 ساعت 16:35

از اونجایی که واسه انتخابات من اسم سلیمیان رو جا گذاشتم و ایشون منو به شدت مورد ضرب وشتم قرار دادن از ترسش شکوری 2 بار اسمشونو نوشته

نفیسه ایرانی شنبه 15 بهمن 1390 ساعت 19:06

آورین
شکور

پژمان دلیاری شنبه 15 بهمن 1390 ساعت 20:00

خوندیم ولی واقعا درباره ی اون فیلم قراره صحبت بشه

من با استاد حرف زدم دیروز
ازش پرسیدم که حاجی
میخوای نقد روانشناسی کنی فیلم ها رو یا تاثیر فیلم رو از نظر روانشناسی بر مخاطبش تحلیل کنی
و اون گفت دومی رو بیشتر دوس دارم ولی به اولی هم کشیده میشه

دیگه نمیدونم واقعا چی میخواد بگه
ماهیت کار با اسد اکبریه...بروکراسی و نظمش با منه

شکور

علیرضا موسوی شنبه 15 بهمن 1390 ساعت 20:05

خواندم

مجید شنبه 15 بهمن 1390 ساعت 20:48

الهه پیروزبخت یکشنبه 16 بهمن 1390 ساعت 08:11

حوندم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد