کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

تقسیم بلیط های وزارت علوم

تقسیم این بلیط ها خودش معضلیست...


ازونجا که هم فرصت قرعه کشی نیست، هم اگه فرصتش باشه و بشینیم قرعه کشی کنیم باز یه سری تداخل های زمانی و ... پیش میاد که بچه ها باید دنبال تاخت زدن باشن...و اینکه فیلم ها هم اونچنان فیلمای خاصی نیستن (مثلا اینبار، راه بهشت و چک و قربانی(محصول چین))... قرعه کشی زیاد راهکار تقسیمی خوبی نبود...این بود که با مشورتی که کردم دیدم بهتره بلیطارو به صلاح دید های مبنی بر موقعیت تقسیم کنم....



6بلیطی که روز اول (12ام) خانم محمدنژاد از وزارت علوم گرفتن و به من تحویل دادن، به شرح زیر تقسیم شده:

دو بلیط راه بهشت رو دادم به خانم جهانی و خانم محبوبی و به ترتیب محرمانه تهران و تلفن همراه رییس جمهور رو گرفتم.

دو بلیط چک برای پنج شنبه بود که بعد از اینکه کسی پیدا نشد، تو سینما آزادی دلیاری رو دیدم و دادم دلیاری که یکیشو بره و یکیشو بفروشه. دلیاری هم رفته بود و جفتشو فروخته بود.

دو بلیط هم برای فیلم قربانی بود که باز هم هیچ کس نبود بره. فکر کنم مجبورم خودم برم و یکیشو بفروشم.


اکثر افرادی که مد نظرم بودن تهران نبودن.

این گزینه ها هرکدوم به دلیلی برای دریافت این بلیطا شایسته بودن.

-          خانم مرادپور که بهشون بلیط نرسیده بود...

-          خانم پیروزبخت هم یادشون رفته بوده بگن بلیط میخان.

-          اشکان که دوتا بلیط بهش رسید. اونام فیلم های خوبی نبودن.

-          قربانی که فیلمشو داد به من چون برای یه کار فوری داشت میرفت قم.

-          موسوی چون دوتا از بلیطاشو داده بود خانم بزرگ منش.

-          خانم محبوبی و جهانی هم به این دلیل که فیلماشونو برای یه موضوع دیگه احتیاج داشتم.

-          این بین یه کار بسیار پسندیده و اخلاقی هم از خانم ها طلاکوب و مشعشع سر زده بود که من رو بسی مصمم کرده بود که حتما دوتا بلیط بهشون برسونم...خانم طلاکوب با سه جلسه حق رای دارای حق بلیط هم بودن. وقتی پرسیدم که چرا نیومدین برای تقسیم بلیطها...گفتن چون من تو این مدت امتحانا اصلا کانون نیومدم و فعالیتی نداشتم، به هیچ وجه روم نشد بیام تقاضای بلیط کنم. درود بر ایشون

-          من حتی خانم بشیری رو هم به عنوان آخرین اولویت دریافت بلیط، مطلع کردم و ایشون هم نتونستن برن.

به هرحال اگه کسی بر اثر مدیریت ضعیف این حقیر بهش بلیطی نرسیده یا فکر میکنه مستحق دریافت بلیط بوده و در حقش اجهافی شده بنده رو حلال کنه.

برای بلیط های بعدی هم هر کسی که میخاد و یا از قلم افتیده یه جوری به من اطلاع بده تا ببینم اونارو چطور پخش کنم.


فرامرزی

نظرات 1 + ارسال نظر
شکور شنبه 15 بهمن 1390 ساعت 10:08

این اطلاع رسانی جزئی به شدت خوبه
حتما همین رویه رو ادامه بده
قربونت
و آفرین بر خانم طلاکوب
شکورم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد