کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

انتخاب مدیر مالی

والا فکر کنم دبیر سرش شلوغه  

و کس دیگه ای هم حواسش نیست 

برا همین من آرا رو شمردم  

و آرای ارائه شده برای انتخاب مدیر مالی به این شرح هست: 

 

تعداد آرای موافق آروین پارسا:۵ رای (بدون احتساب رای موافق خانم وفایی) 

تعداد آرای موافقین سیما ترابی:۴ رای 

  

افرادی که رایشون رو شمردم: 

رامین 

مردیها 

فرامرزی 

جهان 

شکوری 

ایرانی
شالیکار 

حنانی 

پیروزبخت 

  

افرادی که رایشون شمرده نشد: 

وفایی 

 

 

مسئول احراز حق رای بفرمایند که آیا تمامی دوستان در فاصله ی زمانی 5/11 تا 12/11 حق رای داشته اند یا خیر؟

پیشنهاد میکنم دبیر گرانقدر و طویل، نام مدیر مالی رو زیر همین پست با یه رنگ خوشگل بنویسه... 

 

شکورم



فرامرز هستم

به این ترتیب اولین مدیریت مالی کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی تعیین شد:

آروین پارسا


شروع درد سر ها رو بهت تبریک میگم



نظرات 5 + ارسال نظر
فرامرزی پنج‌شنبه 13 بهمن 1390 ساعت 22:26

فعلا مسئولیت احراز حق رای با منه
الان من جایی هستم که دسترسی به دفتر حضور و غیاب ندارم
اما تا جاییکه من یادمه همه ی این افراد حق رای دارن

جناب دبیر...
برای اینکه ببینید این افراد بین تاریخ 5 تا 12 بهمن حق رای داشتن یا نه نیاز چندانی ب دفتر احراز حق رای ندارید طبق قرار یا شاید عرفی ک تو کانون ب وجود اومده مسئول احراز حق رای موظفه اسامی افرادی ک برای جلسه آینده حق رای ندارنو تو پست صورت جلسه ی آخرین جلسه ی کانون تو قسمت نظرات وارد کنه...
پس فقط کافیه یه سر به اون پست بزنید تا ببینید آیا این افراد جزو افرادی ک برای جلسه ی آینده حق رای نداشتن بودن یا خیر...

جهان

جهان جمعه 14 بهمن 1390 ساعت 18:42

آقای پارسا تبریک....
یه نکته:
خانوم ایرانی رایشون توی این انتخابات شمرده نمیشه چون در طول مدت 5 تا 12 بهمن حق رای نداشتن...
پس آقای پارسا 5 رای و سیما ترابی 3 رای داشته..
تا جایی ک من یادمه نفیسه ب سیما رای داده بود پس تغییری توی نتیجه ی انتخاباتمون ب وجود نیومده اما فک کنم بهتره تو این موارد یه کم دقت بشه چون ممکن بود اگه نفیسه ب جای سیما ب پارسا رای داده بود و سیما 4 رایه میشد وپارسا 5 رایه روال طوری میشد ک با حذف رای خانوم ایرانی حداقل تعداد آرا برابر میشد (4 ب 4) و پارسا ب عنوان مدیر مالی انتخاب نمیشد...
نمیدونم شاید این مسئله مهم نباشه اما گفتم بگم بهنره..

رامین جمعه 14 بهمن 1390 ساعت 19:29

آروین جان تبریک..

نیلوفر مردیها جمعه 14 بهمن 1390 ساعت 22:37

ضمن تبریک من قرار بود رای آقای محیط رو بنویسم یادم رفت. الآن که دیگه آقای پارسا انتخاب شدن مهم نیست چون رایشون همین بود.

جواد شالیکار شنبه 15 بهمن 1390 ساعت 16:44

جناب دبیر باز هم از سلیقه جنابتان مستفرغ...ببخشید مستفیض شدیم. آخه زرد هم شد رنگ تو اینقدر دوسش داری؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد