کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

صرفا جهت یادآوری..

سلام...

امروز گوشی من دیلینگ و دولونگ صدا میداد ک خانوم جهان فردا باید بیایم واسه تقسیم بلیتا؟؟؟

چه ساعتی؟؟؟خودتم هستی؟؟؟بلیت ب منم میرسه؟؟؟


فک کنم بعد از وبلاگ من شدم اطلاعات کانون..


دیدم آقا گوشی خودم و گوشی اینترنشنال بابامم دیگه جوابگوی این همه پیام و سوال نیست..

گفتم بیام یه بار دیگه اینجا یادآوری کنم تا اگه کسی یادش رفته یادش بیاد...


فردا سه شنبه 11 بهمن ساعت 12 قرعه کشی و تقسیم بلیت توی کانکس انجام میشه...

جهت اطلاع در مورد اینکه آیا بلیت بهتون تعلق میگیره یا نه به پست حق بلیت دارها یه سری بزنید


توجه:

بلیت به افرادی تعلق میگیره که حداقل دو جلسه از 4 جلسه ی گذشته حق رای داشتن..


هرکسی هم اعتراض داره به موضوع حق رایش توی این 4 جلسه و به تبع اون حق بلیتش فردا سعی کنه 11 کانون باشه تا به بررسی حق رایش بر اساس دفتر احراز حق رای بپردازیم


ارادت




نظرات 4 + ارسال نظر
رامین دوشنبه 10 بهمن 1390 ساعت 21:00

آقا ما ورودی 90 ایها فردا انتخب الواحدات داریم...

نیلوفر مردیها دوشنبه 10 بهمن 1390 ساعت 22:23

من و علی احتمالا نمی تونیم بیایم. امکانش هست بلیط هامونو نگه دارین ازتون بگیریم؟

پگاه بزرگ منش دوشنبه 10 بهمن 1390 ساعت 23:19

اگه موقع قرعه کشی نباشیمو برنده شیم بلیتامون حفظ میشه یا حتما باید حضور داشته باشیم؟

برنده بازنده نداره پگاه جان...
کاش زودتر سر میزدی تا دستت بیاد قضیه چن چنده...

جهان

براتون نگه میداریم بلیتتونو سه‌شنبه 11 بهمن 1390 ساعت 11:27

فرامرزی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد