کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

رای گیری برای یک اکران

سلام...

مبنی بر صحبت هایی که با عباس شکوری داشتم.

میخوام تو ترم جدید یک فیــــلم اکران کنم .

اما اون فیلمی که میخوام اکران کنم که آقای شکوری قبلا"  توو  وبلاگ معرفیش کرده...

اسم فیلم بازگشت  هست


اما این فیلم و میخوام دو بار اکران کنم


یک بار اکرانه خصوصی برای بچه های کانون

که هرکی مخالفه بگه


و یک بارم اکران دانشگاهی

کسایی که موافق و مخالف هستند اعلام کنند


توجه : رای گیری تا ساعت 10 شب پس فردا یعنی چهار شنبه 12 بهمن  ادامه خواهد داشت


نظرات 15 + ارسال نظر
رامین دوشنبه 10 بهمن 1390 ساعت 20:59

هم خصوصی هم عمومی.........

موافقم...
از بیکاری که بهتره...

جهان دوشنبه 10 بهمن 1390 ساعت 21:00

زمان اکران کی میشه؟؟؟
تداخل پیدا نکنه با برنامه های دیگه؟؟؟

تا اونجایی که من میدونم اول واسه خود اکران رای گیری میکنن
بعد واسه زمانش یک رای گیری مجزا.
تداخل پیدا کردم اکران نمی کنیم...
که پیدا نیمیکنه
موسوی

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
یه رای گیری برای اکران یه رای گیری هم برای زمان؟
به نظر من اصلا الزامی نیست
و حتی به نظر من درمورد زمان بندی اکران های معمولی (غیر کشوری) زمان مناسب نیازی به رای گیری نداره بلکه مدیر اجرایی باید بهترین زمان رو با الزام به مشورت، خودش تشخیص بده

شکور

زهرا جمالی دوشنبه 10 بهمن 1390 ساعت 22:06

موافقم

یه تذکر اساسنامه ای دوشنبه 10 بهمن 1390 ساعت 22:09

شکورم حاجی
دقیقا نمیدونم که آیا نیازی هست به رای گیری یا نه ولی این رو میدونم که اگه میخوای یه رای گیری وبلاگی واقعی انجام بدی، مطابق با مصوبه ی مورد تصویب نهاد تصمیم گیری که تو پست «صورتجلسه ای از یک گردهمایی (15 آبان)» منعکس شده، حداقل زمانی که باید براش تعیین کنی، 48 ساعته... این حداقل زمانی برای این منظور شده که یه حداقل معقول برای اینکه ملت به وبلاگ سر بزنن رو رعایت کنیم
پس چنانچه این پست یه رای گیری وبلاگیه
و فورس ماژوری کمتر از 48 ساعت هم به وجود نیومده
حداقل بازه ی زمانی برای رای به این مسائل، تا پس فردا ساعت 20:42 دقیقه خواهد بود ...

این قوانین فقط و فقط برای نظم و انصافن
میدونم که الان رعایت یا عدم رعایتش برای این پست اصلا تغییری تو کهکشان ایجاد نمیکنه
ولی بیایم با عملیاتی کردن مصوباتی که به تصویب رسوندیم، رویه های عملی به وجود بیاریم

شکور

جهان دوشنبه 10 بهمن 1390 ساعت 22:22

آقا موسوی ما ک موافقیم چرا میزنین حالا!!!!

شکورم دوشنبه 10 بهمن 1390 ساعت 22:48

من این فیلم رو از موسوی شناختم
به شدت خوبه
ولی همونطور که در پست «معرفی فیلم: بازگشت» اشاره کردم، اکران عمومیش نباس خیلی خیلی هم عمومی باشه
باید یه تالار کوچیک براش گرفت
و به شدت عامه پسند ها رو از دیدن این فیلم نهی کرد
وگرنه به احتمال زیاد به اواسط فیلم نرسیده با جمعیتی خواب آلود و شاکی مواجه میشیم...
به شدت با اکران خصوصی و عمومی این فیلم (با توضیحی که در بالا دادم) موافقم
این یه نمونه ی فوق العاده از یه اثر هنریه واقعیه...

بازم شکورم دوشنبه 10 بهمن 1390 ساعت 22:50

دوستان توجه داشته باشید که موسوی میخواد سعی کنه با هماهنگی امور فرهنگی این فیلم رو روی پرده تو یه کلاس کوچیک برای اعضای کانون فیلم اکران خصوصی کنه
این فیلم قرار نیست تو مانیتور پخش بشه چون واقعا حیفه...

محبوبی دوشنبه 10 بهمن 1390 ساعت 23:00

اه چقدر خوب! شدیدا حس دیدنشو دارم...با هر دو تا اکران هم موافقم

پگاه بزرگ منش دوشنبه 10 بهمن 1390 ساعت 23:16

موافقم

جواد شالیکار دوشنبه 10 بهمن 1390 ساعت 23:50

عیناً با حرفای رامین تو این پست موافقم:( هم خصوصی هم عمومی... موافقم... از بیکاری که بهتره... )

علیپور سه‌شنبه 11 بهمن 1390 ساعت 10:11

موافقم

حسینی مهر سه‌شنبه 11 بهمن 1390 ساعت 11:12

موافقم. یکی "درخت زندگی" رو دریابه

فرامرزی سه‌شنبه 11 بهمن 1390 ساعت 11:24

عالیه این فیلم
موافقم

الهام محمدنژاد سه‌شنبه 11 بهمن 1390 ساعت 21:26

موافق. خیلی ام عالی

شکور یکشنبه 23 بهمن 1390 ساعت 20:49

فکر میکنم مهلت رای گیری با تذکر من اصلاح شده

شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد