کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

و اینک سوپراستاری به سبک انجلینا جولی

چند عکس  دیگه  از  انجلنا جولی ویت دختر  بازیگر ی که  من  دوسش دارم  {جان ویت}لیک به حقش نرسید ..... بازم  دلیاری هستم     

نظرات 2 + ارسال نظر
ramin یکشنبه 9 بهمن 1390 ساعت 01:50

vaqean zibas.
Shad kardane deLe in bache ha cheqadr Lezat bakhshe,

Vaqean cheqadr in M.r & Mrs pitt , khuban

سارا حنانی یکشنبه 9 بهمن 1390 ساعت 08:36

خب الان ساعت هشت و نیمه! امروز روز انتخاب واحدم بود مثلا!اما تا الان که من اینجام سایت گلستان یه اختلالی پیدا کرده و ورودیای 88 هنوز نتونستن انتخاب واحد کنن
گفتم بیام اینجا یه سر بزنم از بیکاریو اینو با شما هم درمیون بذارم
در کل کاش کمک های انساندوستانه ی آنجلینا جولی شامل کمک به روند انتخاب واحد دانشجوهای بهشتی هم میشد
البته این یه برنامه ی بلند مدت 5 ساله میطلبه نه تو یه سفر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد