کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

جشنواره ی کن و چند داستان دیگر

سلام

امید صفایی به نت دسترسی نداشت از من خواست که این پست و بزارم.

بالاخره صفایی امروز تونست تالار مولوی و تو سه روز

سیزدهم و چهاردهم و پانزذهم بهمن پیش رزرف کنه

یعنی کم کم باید آماده شیم واسه یه سری اکران های نسبتا" عظیـــم از فیلم های کــن.

.

.

.

دوستانی که میخواستن تو این اکران ها به ما کمک کنند و از قبل اعلام آمادگی کرده بودن ودر کل کسانی که دوست دارن یه ما کمک کنند...

زحمت بکشن طرح پیشنهادیشون و بگن

و

فیلم های جشنواره ی کن رو ببینند و برای پست های بعدی در باب پیشنهاد فیلم واسه اکران ما را یاری کنند.فقط محدودیت ها هم در نظر بگیرند.


این لینک ها شاید بتونه کمکتون کنه...


1-فیلم هایی که گرند پریکس گرفتن تو کن

2-فیلم هایی که جایزه ی بهترین کارگردانی و گرفتن

3-فیلم هایی که جایزه ی بهترین فیلمنامه رو گرفتن

4-فیلم هایی که نخل طلا گرفتن


اصلاحیه: سیزدهم/ چهاردهم/ پانزدهم   اسفند


موسوی

نظرات 15 + ارسال نظر
جهان شنبه 8 بهمن 1390 ساعت 13:56

من فقط میتونم بگم کانون حمایت میکنه....
برید جلو مام پشتتونیم..

الهام محمدنژاد شنبه 8 بهمن 1390 ساعت 19:25

برای دیدن فیلم ها به کجا و چه کسی مراجعه کنیم؟
آرشیو؟
آقای موسوی؟
آقای صفایی؟
من شخصا دوست دارم بشینم توی این مدت فیلم هایی که جایزه ی بهترین فیلم نامه رو گرفتن ببینم و اگه کمکی از دستم براومد انجام بدم
ممنون میشم راهنمایی کنید

اشکان شنبه 8 بهمن 1390 ساعت 19:32

هر روزی یه فیلمه؟
چه ساعتی؟

شکورم شنبه 8 بهمن 1390 ساعت 21:25

پیشنهاد من:
تا جایی که یادمه پالپ فیکشن تو کن جایزه برده پس پیشنهاد میکنم حتما نمایش بدیم
اونم دوبله و سانسور شده
به شدت دوبله اش شاهکاره
دردسر هم نداره

. شنبه 8 بهمن 1390 ساعت 22:06

فیلمی ک من پیشنهاد میکنم داخل فهرست شما نیست اما یکی از بهترین فیلم های تاریخ سینما از نظر منتقدان دنیاست. پیشنهاد من محله چینی ها ساخته رومن پولانسکی با بازی بی نظیر جک نیکلسون. پیشنهاد می کنم حتما این فیلم رو نگاه کنید

این فیلم شاهکاره...
ولی اسمتون چرا ننوشتید؟
خانم جهانی پور
موسویم
...................................................
به جان شما اگه من باشم..

جهانی پور

جهان شنبه 8 بهمن 1390 ساعت 23:27

من راجع ب راننده تاکسی چیزای خوبی شنیدم...
می خوام اگه بشه فردا ببینمش...
این فیلمو دارم ، البته دی وی دیه، خواستید بگید...

قابل پخش نیست...
ولی فیلم و ببینین حتما"
موسویم

کاظم فاضلی شنبه 8 بهمن 1390 ساعت 23:38

من هم کمک میکنم!
اگه بتونم فیلمارو هم میبینم

آروین ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍پارسا یکشنبه 9 بهمن 1390 ساعت 00:29

حیف که من نیستمو نمیتونم بیام کمک...

فرامرزی یکشنبه 9 بهمن 1390 ساعت 10:56

یا حضرت عباس!
یعنی فقط 3 روز فرصت داریم واسه برگزاری این سه اکران؟؟؟

فرامرزی یکشنبه 9 بهمن 1390 ساعت 11:12

life is beautiful

Taste of Cherry

Tree of life

Fargo

Taxi Driver در صورتیکه زیاد سانسورش تو فیلم تاثیر نذاره

فینی زاده یکشنبه 9 بهمن 1390 ساعت 11:53

من می خوام فیلمایی که برنده بهترین فیلم نامه شدنو ببینم بهتون می گم

جهان یکشنبه 9 بهمن 1390 ساعت 13:32

آقای موسوی مطئنین؟؟؟؟
آقای صفایی ب من گفتن سیزدهم و چهاردهم و پونزدهم اسفند نه بهمن!!!!!!!!!!!!!

علیرضا موسوی یکشنبه 9 بهمن 1390 ساعت 17:44

من متوجه اشتباهم شدم

پستم اصلاح کردم
موسویم

پژمان دلیاری دوشنبه 10 بهمن 1390 ساعت 00:27

من این فیلمارو پیشنهاد میدم Kwidan ماسایا کوبایاشی/Wings Of Desire بهشت بر فراز برلین ویم وندرز المان///۱۹۸۳ ترانه غم انگیزی از نارایاما شوهی ایمامورا ژاپن///To Live ژانگ ییمو///دیگه فیلمای امریکا و اروپا هم خز شده هم فیلمای اسیای شرقی با مردم ما قابل فهم تره ملت بیستر حال میکنن بعد اینکه فیلمایی هس که مردم کمتر دیدن

رضائی دوشنبه 10 بهمن 1390 ساعت 12:04

The Pianist
Dancer in the Dark
Apocalypse Now
The Tree of Life
The Piano

apocalypse now شاهکاره /مرسی
موسویم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد