کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

گره کور-2

مطابق با تکلیفی که تو آخرین جلسه ی سال (اصلاح: آخرین جلسه ی ترم) بر دوشم گذاشته شد:

دوستانی که بحث فیلمسازیشون به جاهای درست درمون رسیده و داره دیگه ساختش قطعی میشه توجه کنن...

من دارم دوشنبه (و اگه نشد سه شنبه) میرم برای صحبت با دکتر درمورد امکان ساخت این فیلم از طرف کانون فیلم...

این یه پروژه ی ساخت فیلم از طرف کانونه

اگه بشه که امور فرهنگی علاوه بر ساپورت حقوقی، ساپورت مالی هم بکنه، ایشالا ساخته میشه...


شکور

مدیراجرایی و کارگردان گره کور

نظرات 5 + ارسال نظر
محسن دادودی فر جمعه 7 بهمن 1390 ساعت 22:55 http://bizna.ir

دوست عزیزم از اینکه در اینترنت فعالیت میکنید خوشحالم و پیشنهاد میکنم برای کار حرفه ای در اینترنت در بیزنا ( طرح بیزنس ملی ایران ) فروشگاه (رایگان) راه اندازی کنید و به تجارت الکترونیک بپردازید...

حاجی من پیشنهاد میکنم بیای کانون فیلم ما فیلم بسازی...
این کارا واست نون و آب نمیشه
موسویم

محمد مهدی رسولی شنبه 8 بهمن 1390 ساعت 00:16

میدوارم بتونی کار خوب دیگه ای رو ب لیست کارات اضافه کنی افتخار کانون

من افتخار کانون؟!!!
بابا بیخیال...
شکورم

پژمان دلیاری شنبه 8 بهمن 1390 ساعت 01:01

من که اعلام کرده بودم قبل در اولین فرصت میرم مراحل پیش تولیدم کامله میخواستم یکشنبه برم اگه فک میکنین باید باهم بریم بگید که من باس کی برم همون دوشنبه

والا من نمیدونم چیزی در این رابطه
اینکه الزامی وجود داره یا نه رو اصلا نمیدونم...
گفته شد که اعلام کنم که هر کی میخواست بیاد
فکر نمیکنم الزامی در کار باشه
خودت که تو جلسه بودی
شکورم

جهان شنبه 8 بهمن 1390 ساعت 14:53

البته منظورشون آخرین جلسه ی ترمه....

رضایی عادل یکشنبه 9 بهمن 1390 ساعت 13:36

سلام
خوب هستین ؟
خدا قوت
بی مقدمه
پیشنهادی برای یک فیلم با مضمون قرآنی دینی(اسلام) دارید ؟
منتقد هم می تونید بهم معرفی کنید ؟
ممنون
منتظر جوابتون هستم

سلام
خانه ای روی آب
شکورم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد