کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

ماده ای پیشنهادی برای رای گیری نحوه ی تقسیم بلیط

در ادامه ی بند 3 مربوط به رای گیری نحوه ی تقسیم بلیط ها...


حتی به نظر من اون مثلا 10تای اضافه رو بین کسانیکه 4 جلسه حق رای داشتن (همونطور به تصادف) تقسیم کنیم... چون به نظر من اگه قراره عده ای تو کانون از عده ی دیگه بیشتر سهم ببرن، بهتر و عادلانه ترش اینه که به فعالترها برسه...


لطفا به این هم رای بدید...


فرامرزی

نظرات 7 + ارسال نظر
ramin پنج‌شنبه 6 بهمن 1390 ساعت 01:42

man migam baqiaro tasadofi bedim!

این یعنی کدوم راه؟
اینی که اینجا گفتم...
یا اونی که تو همون پست نوشتم؟
فرامرزی

پژمان دلیاری پنج‌شنبه 6 بهمن 1390 ساعت 10:51

رای میدیم

shahtoori پنج‌شنبه 6 بهمن 1390 ساعت 11:25

na benazaram

جهان پنج‌شنبه 6 بهمن 1390 ساعت 12:29

ممتنع...
چون از طرفی این حرفتون درسته و از طرفی هم دوس دارم اکثر بچه ها بلیت ببرن حتی شده یه دونه..

محبوبی پنج‌شنبه 6 بهمن 1390 ساعت 12:50

من مثل همیشه موافقم

فرامرزی پنج‌شنبه 6 بهمن 1390 ساعت 18:41

یه موردی که باید تو ایده ی نحوه ی تقسیم روشن شه اینه

آیا ما میخایم همه ازین بلیطا بهره ببرن؟؟؟
یا میخایم فقط اونایی که بیشتر فعال بودن بیشتر سهم ببرن؟؟؟

ما یه عده ای داریم تو کانون که کلا در همه حال دارن واسه کانون زحمت میکشن...
بعد بعضی اوقات کانون قراره یه نفعی به اعضاش برسونه، ااونوقت کانون اگه انصاف داشته باشه، باید به اونی که بیشتر براش مایه گذاشته، بیشتر نفع برسونه

نکته اینجاست که این منفعت محدوده... اگه زیاد بود که دیگه این مسائل نبود.

پس ای کانون بیا و هرطور که تصمیم میگیری، انصاف رو رعایت کن.

جهان پنج‌شنبه 6 بهمن 1390 ساعت 19:20

آقای فرامرزی حرفای خوبی میزنن ولی اگه قراره انقدر انصافو رعایت کنیم به نظرم بیایم بلیط هارو بین همون 26 نفر نفری 3 تا تقسیم کنیم و 12 بلیط باقی مونده رو بدیم به 4 نفر از بچه های 3 جلسه ای به شکل قرعه کشی ...
این جوری منصفانه تره البته از نظر من..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد