کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اتفاقی جدید در وبلاگ...قابل توجه همه ی پسورد داران

سلام

با راهنمایی های خانم حنانی و باهماهنگی با دبیر برای حفظ امنیت بیشتر وبلاگ تصمیم گرفتم که هر کس برای خودش یوزر و پسورد مورد نظر خودش رو داشته باشه

اینطوری هر کس که بخواد عضو پست نویس ها بشه (یعنی بخواد که بتونه تو قسمت مدیریت هم وارد بشه) به من میگه تا براش یه ایمیل عضویت بفرستم و اینطوری خودش یوزر و پسوردی که دوس داره رو برای ورود به محیط مدیریت وبلاگ انتخاب و تعیین میکنه

...

هیچ تغییری در امکانات به وجود نخواهد اومد

با اینکه این امکان وجود داره که مدیر وبلاگ یه سری امکانات در بخش مدیریت رو از بقیه ی پسورد داران بگیره، من این کار رو صلاح نمیدونم و در راستای همون اصل آزادی ای که بدجور بهش معتقدم همچنان معتقدم که بچه هایی که شرایط رو درک میکنن باید دسترسی به همه ی امکانات وبلاگ رو داشته باشن

...

تمامی دوستانی که تا امروز یوزر و پسورد کانون رو داشتن، اینجا یه ایمیل که ترجیحا توی بلاگ اسکای با اون ایمیل عضویت ندارن رو اعلام کنن تا ایمیل عضویت براشون ارسال بشه...

این حرکت به شدت برای امنیت وبلاگ و جلوگیری از لو رفت پسورد موثر خواهد بود...

تا ده روز دیگه پسورد کنونی تغییر خواهد کرد...



شکور...مسئول وبلاگ

نظرات 13 + ارسال نظر
فرامرزی پنج‌شنبه 6 بهمن 1390 ساعت 01:27

mohammad.faramarzirad@yahoo.com

پژمان دلیاری پنج‌شنبه 6 بهمن 1390 ساعت 10:55

redblackman666@yahoo.com

علیرضا موسوی پنج‌شنبه 6 بهمن 1390 ساعت 12:07

alirezaalirezaaa@yahoo.com

جهان پنج‌شنبه 6 بهمن 1390 ساعت 12:27

p_jahanipoor@yahoo.com

رضائی جمعه 7 بهمن 1390 ساعت 21:57

با سلام
آقای شکوری منم خواستار گذاشتن پست توی وبلاگ هستم.اگه امکانش هست لطفا من رو مطلع کنید

شما کدوم هستید؟
برای پست گذاشتن با من صحبت کنید
ترجیحا حضوری
من متاسفانه شما رو به خاطر نمیارم

شکور - مسئول وبلاگ

علی محیط جمعه 7 بهمن 1390 ساعت 22:18

ali.mohit.sbu@gmail.com

جهان جمعه 7 بهمن 1390 ساعت 23:04

به آقای شکوری:
"رضائی"...... همون بابک رضایی دوست آقای دلیاری و عضو فرادانشگاهی خودمونن...

آهان
مطابق با چیزی که من یادمه
به محض اینکه عضو نهاد تصمیم گیری شدن
باید امکان داشتن پسورد داشته باشن
ولی بعد از صحبت و توضیحات من
آقای رضایی، من رو پیدا کن
شکور

الهه وفایی جمعه 7 بهمن 1390 ساعت 23:12

e.vafaiee@gmail.com

سارا حنانی شنبه 8 بهمن 1390 ساعت 11:37

آقای دلیاری وآقای فرامرزی لطفا هرچه سریعتر روند ثبت نامتون رو شروع کنید.چون دعوت نامه های بلاگ اسکای فقط یه هفته مهلت داره و اگه اقدام نکنید دعوت نامه هاتون این 5 شنبه باطل میشه

برای آقای محیط و خانم وفایی هم دعوت نامه فرستاده شد

جهان شنبه 8 بهمن 1390 ساعت 14:07

آقای صفایی و الهام طبق معمول فک کنم ب نت دسترسی ندارن...
ب خاطر همین من ایمیلشونو اینجا میزارم تا ببینیم آیا تا هفته آینده میتونن ب نت دسترسی پیدا کنن یا نه...
omidgt2@yahoo.com
elhammn1989@gmail.com

الهام محمدنژاد شنبه 8 بهمن 1390 ساعت 19:51

elhammn1989@gmail.com

رامین همت زاده سه‌شنبه 11 بهمن 1390 ساعت 17:02

Raminhematzadeh@yahoo.com

سارا حنانی سه‌شنبه 11 بهمن 1390 ساعت 19:04

اقای همت زاده دو تا دعوتنامه واستون فرستاده شده.اون ایمیلی که ساعت فرستادنش چند دقیقه دیرتره رو باز کنید و با اون ثبت نام کنید

آقای دلیاری این پنج شنبه دعوت نامه تون باطل میشه.چرا ثبت نام نمی کنید؟
آقای شکوری لطفا زحمت بکشید اگر ممکنه اس ام اسی بهشون خبر بدین که پیگیری کنند من امروز یادم رفت مستقیم بهشون بگم.

دعوتنامه خانم وفایی هم شنبه این هفته باطل میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد