کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

رای گیری وبلاگی - نحوه ی تقسیم بلیت های جشنواره فجر

خب!

برای تقسیم بیلیت ها باید 4 نکته رو در نظر بگیریم


1- روز قرعه کشی و تقسیم

2- افرادی که از بلیت نفع میبرن

3- قرعه کشی به چه شکل انجام شه

4- افرادی که نیستن رو چه کنیم


پیشنهادهای من بعد از مشورت با خانم محمدنژاد و جهانی پور و شکوری و صفایی این هاست


1- روز سه شنبه ی هفته ی آینده 11 ام تعیین شه برای اینکه هر کس که بلیط میخواد بیاد کانون و قرعه کشی رو انجام بدیم.

به دو دلیل سه شنبه خوبه

یکی اینکه افرادی که لازمه بلیتاشونو تاخت بزنن همونجا این کارو بکنن و اونایی که اونجا نتونستن لااقل یه روز وقت داشته باشن (چون پنج شنبه 13ام جشنواره شروع میشه).

دلیل دیگه اینه که بیشترین زمان برای اطلاع رسانی همگانی وجود داشته باشه

(مثلا از جمعه که روز تقسیم اعلام میشه تا سه شنبه عده ی بیشتری بتونن از این روز مطلع شن)



2- هر کس که حداقل تو دو جلسه از چهار جلسه ی اخیر عضو نهاد تصمیم گیری بوده  مستحق دریافت بلیت باشه.



3- بلیط هارو بریزیم تو یک پاکت و یه نفر (که همونجا توافق میکنیم کی باشه) دست میکنه تو پاکت و در دور اول برای هر اسمی که خونده میشه یک بلیط برمیداره. بعد دور دوم دوباره برای همه همین کارو انجام میدیم این کار رو تا زمانی انجام میدیم که همه ی افراد به تعداد مساوی بلیط گیرشون بیاد. ... . در این صورت به احتمال بسیار زیاد تعدادی بلیت اضافه میاد که دیگه نمیشه بین همه تقسیم کرد (مثلا اگه 90 تا بلیت داشته باشیم و 20 نفر خواهان، به همه نفری 3تا میرسه و 10 تا اضافه میاد)... اونوقت اسم بچه هارو به تعدادی که اضافه اومده به صورت تصادفی انتخاب میکنیم و به ازای هر نفر یه بلیط براش میداریم.



4- بچه هایی که نیستن و بلیت میخوان باید حتما حتما به من بگن، تا بلیتشون رو براشون نگه دارم. من تا قبل از روز اکران بلیط رو نگه میدارم و اگه نیومدن بلیطشون رو بگیرن،مجبورم برای اینکه حیف نشه بلیطارو شوهر بدم بره. (این به این معناست که هرکس که اطلاع نده و اون روز هم نیاد، به منزله ی اینه که اصلا بلیط نخواسته)


لطفا برای هر بند رای بدین که موافقین با مخالف (مثل همون رای گیری روز آخرین جلسه ترم رای بدین)

رای گیری تا ساعت 10 پنج شنبه شب ادامه داره.


هر کس که نظری دیگه داره اون رو هم به رای بذاره ...


فرامرزی

نظرات 14 + ارسال نظر
اشکان چهارشنبه 5 بهمن 1390 ساعت 01:14

با تمام بندها موافقم و خواهشم اینه که یکی برام بلیط نگه داره تا بیام تهران

ردیفه
فرامرزی

شکور چهارشنبه 5 بهمن 1390 ساعت 10:34

با همه ی بند ها موافقم
معلوم نیست باشم یا نباشم
اگه نبودم دبیر جان بلیط های ما رو کنار بذار
خداخیرت بده

نفیسه ایرانی چهارشنبه 5 بهمن 1390 ساعت 11:39

اقا بلیط مارا هم نگه دارین اقای فرامرزی من اون زمان مسافرتم
ممنون

فینی زاده چهارشنبه 5 بهمن 1390 ساعت 11:55

یه بیلیطم برا ما نیگر دارید. مرسی

جهان چهارشنبه 5 بهمن 1390 ساعت 12:06

با همه ی بند ها موافقم

حسینی مهر چهارشنبه 5 بهمن 1390 ساعت 12:58

من نمیدونم می تونم بلیط بگیرم یا نه ولی اگه می تونم واسه منم نگه دارید.
راستی اگه 90 تا بلیت داشته باشیم و 20 نفر خواهان، به همه نفری 3تا میرسه و 10 تا اضافه میاد؟؟؟

عجب سوتی گیری مشتی...
ایول...
یادم باشه علاوه بر دفتر سوتی گیری مدیران جلسات یه پیجم اختصاص بدیم تو وبلاگ واسه سوتی های وبلاگی....عالی میشه

من این موضوعو جدی میگم...اگه موافقید یه همچین پیجی داشته باشیم بگید.
گه گاه تو وبلاگ یکم بخندیم خوبه هاااااااااا...
من که خودم موافقم


جهانی پور

جهان چهارشنبه 5 بهمن 1390 ساعت 13:07

اوت.
منم بعد از ساعت 10 پنج شنبه شب طبق رای نهاد تصمیم گیری اسامی افرادی که بلیت بهشون تعلق میگیره رو تو یه پست میذارم..

رامین چهارشنبه 5 بهمن 1390 ساعت 13:59

موافق با تمامی بندها....

سارا حنانی چهارشنبه 5 بهمن 1390 ساعت 14:46

با همه بندها موافقم

کاظم فاضلی چهارشنبه 5 بهمن 1390 ساعت 19:35

با همشون موافقم و اینکه من بلیط نمیخوام!

!
اوپس
بابا بلیطات رو بگیر بده به من ناکس
تو دیگه کی هستی...

شکور

ترابی چهارشنبه 5 بهمن 1390 ساعت 19:50

ba hameye bandha movafegham
lotfan belit manam negah darid man 4 shanbe miresam

جهان چهارشنبه 5 بهمن 1390 ساعت 22:08

سلام
ممنون آقای فاضلی به خاطر سرعت عملتون...
دوستان با توجه به اینکه آقای فاضلی بلیط نمی خوان دوباره آمار عوض شده و اگر همچنان تا روز توزیع بلیت ها بر تصمیمشون پایدار باشن تعداد بچه های 4 جلسه ای به 26 نفر رسید و اگر با بند 2 در این پست موافقت بشه 10 بلیت اضافه میاد که من پیشنهادم اینه که اون 10 بلیط رو اختصاص بدیم به بچه های یک جلسه ایمون...
هر کی موافقه بگه لطفا..
ممنون..

فرامرزی پنج‌شنبه 6 بهمن 1390 ساعت 00:53

به حسینی مهر:
حاجی من تو بند 3 درباره اینکه این موضوع پیش میاد و ما باید از بین بقیه هم یه عده رو به قید قرعه انتخاب کنیم و بلیطارو به اونا بدیم، صحبت کردم.

حتی به نظر من اون مثلا 10تای اضافه رو بین کسانیکه 4 جلسه حق رای داشتن (همونطور به تصادف) تقسیم کنیم... چون به نظر من اگه قراره عده ای تو کانون از عده ی دیگه بیشتر سهم ببرن، بهتر و عادلانه ترش اینه که به فعالترها برسه...

shahtoori پنج‌شنبه 6 بهمن 1390 ساعت 11:23

movafegh ba hamash
agar bliti baraye man hast ghati oon blita negahesh darin se shanbe kami dir shayad biam

jomle sazi ro darin?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد