کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

و اینک بلیط های سی امین جشنواره فجر

سلام

 

امروز با همراهی آقای فرامرزی بلیط ها رو گرفتیم؛ البته نه به این آسونی، با کلی احتمال گرفتن و کشیدن گراف و  صحبت و مشورت با 2 تا از بچه ها؛خانم وفایی و آقای تقوی...

در انتها بلیط ها به این صورت تهیه شد:

 

سینما پردیس ملت1:

2 سری از فیلم های اول 1 . سانس 15:30

سینما آزادی

2سری از فیلم های سینمای ایران 2. سانس 14

1سری از فیلم های ایران 1. سانس 16

2سری از فیلم های ایران 3. سانس 18

 

سینما فرهنگ1:

2سری از فیلم های اول 2. سانس 16


اولویتهایی  که برای انتخاب سینما و سانس ها در نظر گرفتیم


1)     سانس های بعد از 14(به استثنای سینمای ایران 2)  بدلیل نداشتن تداخل با ساعت های کلاسی و قبل از ساعت 20( در نظر گرفتن دختر های خوابگاهی)

2)     سینماهای نزدیک به دانشگاه ( سایر سانس های سینمای پردیس ملت به غیر از سانس گرفته شده یا پر شده بود و یا با سایر سانس ها که در نظر گرفته بودیم مطابقت نداشت)

و دلایلی دیگرکه توضیح دادنش به صورت مکتوب سخته و اگر کسی مایل بود و سوالی داشت حضوری توضیح میدیم حتما


توجه! توجه!

برای نحوه ی تقسیم بلیط ها، جدا از مسئله ی قرعه کشی، موضوع زمان تقسیم و افرادی که بلیط به اونها تعلق می گیره باید مشخص بشه؛ پس لطفا! بچه هایی که طرح و پیشنهادی دررابطه با این موارد دارن تا فردا طرح های خودشون رو توی وبلاگ بذارن.

ممنون


محمد نژاد و فرامرزی

 

 

 

 

 

 

نظرات 12 + ارسال نظر
آروین ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍پارسا دوشنبه 3 بهمن 1390 ساعت 13:55

مرسی و خسته نباشید...

جهان دوشنبه 3 بهمن 1390 ساعت 14:48

نخسته....

رامین دوشنبه 3 بهمن 1390 ساعت 22:28

1. خسته نباشید.

2.در مورد سینما ها و سانس هاشون به نظر خیلی خوب و به موقع اند باز هم ممنون.

3.در مورد طرح تقسیم نظری ندارم به نظرم بزرگترها و قدیمی هامون هرچی که بهتر تر هست رو انتخاب میکنن.

4.در مورد روز تقسیم هم فقط لطفا تو هفته ی بعد باشه.

5.ممنون.

شکورم دوشنبه 3 بهمن 1390 ساعت 23:05

به نظر من بهتره تمامی کسایی که در سه جلسه ی پیشین جزو نهاد تصمیم گیری کانون شده بودن رو مشمول این حق بکنیم
شکورم

محبوبی سه‌شنبه 4 بهمن 1390 ساعت 15:01

با نظر آقای شکووری موافقم

جهان سه‌شنبه 4 بهمن 1390 ساعت 20:19

سلام...
فک کنم امروز یه جورایی واسه کانون بدرد بخور بودم...
فک نمیکردم یه دفتر با 58 تا اسم بتونه کلی وقت منو بگیره...
بریم سر اصل مطلب...
من در خصوص نحوه ی تقسیم بلیط ها بین افراد یه پیشنهادی دارم که خیلی تحت تاثیر نظر آقای شکوریه اما از نظر خودم که مسئول احراز حق رای هستم پیشنهاد من کامل تره که اونو به دو شکل متفاوت براتون مطرح میکنم که شما میتونید از بین این ها یا یکیشو انتخاب کنید یا خودتون نقایصی که داره مرتفع کنید و به صورت یه طرح و پیشنهاد تر و تمیز تر و خوشگل تر ارائه بدید..

اول از همه اینکه بیس و پایه ی توزیع بلیط ها بین افراد همون "حق رای" باشه به این شکل که مسئول احراز حق رای بیاد اسامی افرادی که طی 4 جلسه ی گذشته حق رای داشتنو در بیاره و بر اساس مواردی که پایین می نویسم معیار اصلی توسط نهاد تصمیم گیری انتخاب بشه..

ببینید دوستان
افرادی که در هر 4 جلسه حق رای داشتن 26 نفر..
افرادی که در 3 جلسه حق رای داشتن 10 نفر..
افرادی که در 2 جلسه حق رای داشتن 4 نفر
افرادی که در 1 جلسه حق رای داشتن 12 نفر
و
افرادی که اصلا حق رای نداشتن در این 4 جلسه 6 نفر هستند...

بر اساس این 5 مورد و این که ما90 تا بلیط داریم من دو تا پیشنهاد میدم.

1.معیار رو حداقل دو جلسه قرار بدیم تا تعداد به 40 نفر برسه و به هر کس دو بلیط تعلق بگیره و 10 بلیط اضافه رو بعد از اینکه اون 40 نفر بلیطاشونو برداشتن و با هم تعویض کردن بدیم به اون 12 نفری که یک جلسه حق رای دارن تا بین خودشون تقسیم کنن و یا اینکه اصلا اون ده تا بلیطو که مسلما فیلمای جالبیم نیستن بفروشیم!!!!! به بچه های خارج از کانون تا تو این بی پولی یه چیزیم گیر جیب پر از خالی کانون بیاد...
یا
بدیم خیرات واسه اموات من و شما یا بدیم به بچه های متاهلمون..
نمی دونم...
بالاخره یه نقشه ای واسه این 10 بلیط بکشیم بره...
2
.بلیط رو بین 30 نفر از بچه ها تقسیم کنیم به این صورت که معیار رو فقط 4 جلسه حق رای در نظر بگیریم که در این صورت 26 نفر از بچه ها بلیط میگیرن و میتونیم اون 4 نفر باقی مونده رو به صورت قرعه کشی بین اون ده نفری که 3 جلسه حق رای داشتن انتخاب کنیم..
(توجه داشته باشین که در این صورت به هر فرد 3 تا بلیط تعلق میگیره)

من فعلا ذهنم به همین دو مورد میرسه البته اگه نظر دیگه ای دارید حتما و حتما بگید..
البته اگه مایل باشید من میتونم بعدا اسامی افرادی که در طول 4 جلسه اخیر حق رای داشتنو براتون اینجا بنویسم..
مایلید آیا؟

رامین سه‌شنبه 4 بهمن 1390 ساعت 22:38

من با خانم جهانی پور در نوع دوم تقسیم موافقم

نفیسه ایرانی سه‌شنبه 4 بهمن 1390 ساعت 23:40

نوع اول شایدبهتر باشه
البته بیشتر با اونی موافقم که من توش باشم

حالا که فکر میکنم راهی برای اینکه شما هم بلیط داشته باشید نیست
ای داد بیداد
وقتی داریم میریم فیلم ببینیم براتون دست تکون میدیم


شکور ناخلف

آروین ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍پارسا سه‌شنبه 4 بهمن 1390 ساعت 23:46

با پیشنهاد دوم خانم جهانی پور موافقم...

جهان چهارشنبه 5 بهمن 1390 ساعت 10:16

دوستان من یکی از کچلای کانونی رو جا انداخته بودم آمار خیلی تغییر نکرده فقط 4 جلسه ای هامون شدن 27 تا...
همین

جهان چهارشنبه 5 بهمن 1390 ساعت 13:35

البته تعداد اعضای کانون هم در واقع 59 تاست..
ماشالا ماشالا....بزنید به تخته کم نشیم...
من خودم با تقسیم بلیتا در نوع اول موافقم چون اینجوری قریب به اتفاق بچه ها بلیط میگیرن ولی تو مورد دوم گیس و گیس کشی راه میفته تو کانون...
از ما گفتن بود..
ارادت

سبا حق طلب پنج‌شنبه 6 بهمن 1390 ساعت 13:35

خوشبحالتون.بهتون حسودیم شد واقا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد