کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

رای گیری وبلاگی - مدیر مالی

با توجه به اینکه سمت مدیریت مالی در جلسه ی 1 بهمن به تصویب رسید، و فرصت نشد مسئول این سمت رو هم انتخاب کنیم و قرار شد به صورت وبلاگی این رأی گیری انجام شه...

بنابراین افرادی که برای این سمت داوطلب هستن، اسمشونو به من بدن تا تو همین پست وارد کنم و رأی گیری رو شروع کنیم...


چند نکته:

- برای انتخاب باید تو قسمت نظرات، اسم یا عدد مربوط به شخص مورد نظرتون رو بنویسین.

- رأی گیری تا ساعت 10 شب تاریخ 12/11/90 ادامه داره و آرائی که بعد از اون زمان درج بشن، در شمارش منظور نمیشن.

- در روزهای آتی اسم افرادی که به من اعلام کاندیداتوری کنن رو با رنگ آبی زیر این خط مینویسم...

 

فرامرزی



الحاقی:

مدت زمان اعلام کاندیداتوری از الان تا سه روز دیگه اس و بعدش رای گیری شروع میشه ...



1- آروین پارسا

2- سیما ترابی

نظرات 24 + ارسال نظر
رامین یکشنبه 2 بهمن 1390 ساعت 22:20

آقای شکور!!!! چرا خبری از فردا توی پست ها نیست!!!!
انگار نه انگار که فردا قرار بود تصمیم گیری و توزیع بلیط داشته باشیییم....!!!
.
لطفا یکی یه چی بگه...!!!

حاجی فردا کجا قراره توزیع بلیط باشه؟
قربون شکلت حواست نبودها
فردا روزیه که فرامرزی و خانم محمد نژاد میرن برای خرید بلیط
شما باید امروز تو پستی که خانم مردیها دیروز گذاشتن نظر میدادی که بلیط کدوم فیلم ها رو بخرن بهتره
فردا روز خریده نه روز توزیع بلیط ها
بعد از خرید، روز توزیع رو اعلام میکنن
ریدیفه؟
شکورم

رامین دوشنبه 3 بهمن 1390 ساعت 00:03

آروییییییییییین جوووووووووون شما از نظر من از الان مدیر مالی هستیییییییی

جهان دوشنبه 3 بهمن 1390 ساعت 11:16

یه سوال از آقای شکوری:
آقای شکوری به نظرتون میشه یه نفر هم به عنوان دستیار یا همون کمک حسابدار برای مدیر مالی بزاریم؟
در راستای اون مثالتون که گفتین هر شرکتی یه حسابدار داره و اینا اکثر شرکتا برای اون حسابدارشون یه کمکی هم میذارن...
در صورتی که بشه این کارو بکنیم به نظرم اگه مثلا سه نفر کاندید داریم نفر اول که بیشترین رای رو آورده مدیر مالی و نفر دوم دستیارش بشه..
ارادت

میتونید مفصلش رو از دبیر بپرسید
من در قالب یه دکترین خواهم گفت که هم مدیر مالی و هم مسئول اساسنامه باید یه دستیار داشته باشن تا دستیارشون بشه مدیر مالی و مسئول اساسنامه ی بعدی
این دستیار باید به طریقی انتخاب بشه که هم رای کانون در انتخابش دخیل بوده باشه و هم نظر مسئول اساسنامه یا مدیر مالی که میخواد با دستیارش هماهنگ کنه لحاظ بشه به خاطر همین پیشنهاد من اینه که مدیر مالی یا مسئول اساسنامه موظف باشه که 3 نفر رو با اولویت مورد نظر خودش به نهاد تصمیم گیری اعلام کنه تا نهاد تصمیم گیری بین اون سه نفر یکی رو انتخاب کنه


شکور

رامین دوشنبه 3 بهمن 1390 ساعت 16:40

آقا اگه آروین مدیر مالی بشه منم میشم دستیارش!!!
پس منم کاندید میشم!!
البته اگه دستیار داشتن مدیر مالی تصویب بشه!!!

من پیشنهاد خاصی برای دستیاری سمت های تخصصی دارم...
اگه پیشنهاد من برای دستیاری پذیرفته بشه، و پاسا مدیرمالی بشه، این پارساست که باید تو رو برای دستیاریش معرفی کنه
شکورم

جواد شالیکار سه‌شنبه 4 بهمن 1390 ساعت 22:33

یه پیشنهاد دارم:جناب دبیرٍ به رای گذارنده ی موضوع یا جناب مسئول وبلاگ این رای گیری رو هم مثل رای گیری برا آخرین جلسه به روز کنید و بیارید تو پستای بالای صفحه که بچه ها بهش توجه کنن.
قزبون شما

الهه پیروزبخت چهارشنبه 5 بهمن 1390 ساعت 11:12

اگه سیماترابی رای بیاره وقتی داره تواتاق پولارومیشماره من یخوردشونو......بالاخره زندگی خرج داره

خب خرج ترم بعدم دراومد مرسی
سیما سیما هی هیییییییی
(شوخی تمام)
اقای شالیکارشماکاندیدنمیشین؟!

گفتم سر اینک بهشت یه هشتاد هزار میلیارد دلاری کم اومده ها
پس بگو
خرج دوره تون رو تا فوق پورفسورا در آورده بودید
بس نیس؟...

شکور

نفیسه ایرانی چهارشنبه 5 بهمن 1390 ساعت 11:35

نظرم به سیما ترابی نزدیک تره

این یعنی به ترابی رای میدید؟؟!!
شکورم

رامین چهارشنبه 5 بهمن 1390 ساعت 13:55

اینجانب رامین همت زاده با افتخار به مدیر مالی جدید آقای پارسا رای میدم و مطمئنم با شناخت کامل من از ایشون و همچنین جدیت و جذبه ای که همه ی بچه های کانون از آروین دیدن... مطمئنن میشه به آروین به عنوان مدیر مالی اعتماد کرد..
.
و همچنین عضو های قدیمی کانون میتونن یک تجربه ی جدید از کار کردن با یک عضو جدید به دست بیارن..
.
مهمترین خصوصیت آروین عشق و علاقش به کانون و بچه های کانون.
.
و اینکه میدونم به دلیل شرایط منحصر بفرد آروین و ذهن خلاقش میتونه طرح های خوبی برای استفاده ی بهینه از این پول ها داشته باشه.. که این در راستای رسیدن به اهداف اصلی کانون .

سارا حنانی چهارشنبه 5 بهمن 1390 ساعت 14:46

رای باز بدیم؟!

این معرکه نیست؟
با سیستم سوئیسی مخالفید؟
تازه اولشه...
شکوری

جواد شالیکار چهارشنبه 5 بهمن 1390 ساعت 16:59

هر دو خوبن و هر دو قابل احترام و آروین حتی دوست و هم رشته ای دوست داشتنی...
اما ملاکم در این انتخاب:
تجربه ی شاید کوچک اینک بهشت که خانم ترابی رو خیلی متعهد به کار دیدم و حضور بیشتر خانم ترابی از زمان آشنایی با کانون.
و به طور کل برداشت شخصی من و تاکید می کنم برداشت شخصی من به من می گه بین این ۲ نفرخانم ترابی بیشتر به کانونیت کانون فکر می کنه تا آروین عزیز که فکر میکنم بیشتر از کانونیت به فیلمیت کانون فکر می کنه و چون در واقع مدیر مالی زیر مجموعه ی کانونیت کانونه‌‌‌‌ نه فیلمیت یا عکسیت. بنابراین من خانم ترابی رو انتخاب می کنم.

جواد شالیکار چهارشنبه 5 بهمن 1390 ساعت 17:03

راستی در پاسخ به خانم پیروزبخت: نه باشه ایشالا برا ادوار بعدی.

جهان چهارشنبه 5 بهمن 1390 ساعت 18:38

والا من منتظر بودم آقای شالیکار کاندید شن تا به ایشون رای بدم ولی حالا نمی دونم باید چه کنم؟؟؟؟!!!!

در جواب به جواد عزیز با تمام احترام: چهارشنبه 5 بهمن 1390 ساعت 20:38

در جواب به جواد عزیز با تمام احترام

جواد جان ملاک قرار دادن اینک بهشت به نظرم خیلی کوچیکتر از ملاک!!!!
من طرفداری خاصی نمی کنم ولی خواهشن ملاک تو بزرگتر بگیر!!!
در ضمن من همیشه پارسا رو متعهد تر و کانونی تر دیدم!!
.... انتقاد با تمام احترام....

اوپس
رامین توئی؟
اسمت رو بینویس جووون
شکورم

نیلوفر مردیها چهارشنبه 5 بهمن 1390 ساعت 22:40

هر دو نفر خوبن ولی از اونجا که مجبوریم به انتخاب آقای پارسا رو انتخاب می کنم چون شناخت بیشتری ازشون دارم.

الهه وفایی چهارشنبه 5 بهمن 1390 ساعت 23:04

من می تونم رای بدم یا همچنان از گردونه روزگار حذفم؟

نمیدونم
فعالیت اجرایی یا چیزی شبیه به این داشتید تو این مدت؟
فرامرزی
....................................................................................
والا الهه جان شما برای جلسه ی آینده حق رای نداری..
اگه معیار این رای گیری وبلاگی براساس حق رای در جلسه ی آینده ی کانون باشه حق رای نداری...
من شرمندم

جهانی پور

جواد شالیکار چهارشنبه 5 بهمن 1390 ساعت 23:34

در پاسخ به آقا یا خانم « در جواب به جواد عزیز با تمام احترام» عزیز:
خوشحالم که آقا یا خانم « در جواب به جواد عزیز با تمام احترام» متوجه شد که من سخنی با احترام گفتم و او هم در پاسخم با احترام سخن گفت...ممنون.
و باید بگم عقیده ی من و آقا یا خانم «در جواب به جواد عزیز با تمام احترام» عقاید متفاوت ما در مورد یک موضوعه و هر دو قابل احترام...
من یه قسمتی از حرفمو یه جوره دیگه تکرار می کنم تا آقا یا خانم « در جواب به جواد عزیز با تمام احترام» بهتر متوجه منظورم بشه: کانون سه بخش عملیاتی داره: کانون/فیلم/عکس... من معتقدم همه ی بچه ها ی عضو کانون فیلم وعکس چه اونایی که گرایش به فیلم دارن چه اونایی که گرایش به عکس چه اونایی که صرف جمع گرم این کانون اومدن از جمله خودم همه و همه کانونی هستن و همه به اون متعهدن.ولی این که کی بیشتر فکر می کنه که چه طور میشه این میزان تعهد رو در همه اعضای کانون بالا برد برای کارای زیر مجموعه کانونیت از جمله مدیر مالی مناسب تره.( به این دلیل این توضیح رو نوشتم که آقا‌ یا خانم « در جواب به جواد عزیز با تمام احترام» نوشتن که:[ من همیشه پارسا رو متعهد تر و کانونی تر دیدم].) من ملاکم میزان تعهد نبود چون به عنوان یکی از اعضای کانون که این ترم بیش از خیلی ها تو کانکس بودم تفاوت این دو شخص رو در میزان تعهد محسوس ندیدم ولی طبق برخوردهام با هر دوی این دوستان خانم ترابی رو بیشتر به فکر ارتقای کانونیت کانون دیدم . ولی ممکنه یکی مثل همین آقا یا خانم « در جواب به جواد عزیز با تمام احترام» نظرش متفاوت باشه و آروین جان رو به فکرتر دیده باشه.خوب نظرش بسیار هم قابل احترامه...
ولی ای کاش آقا یا خانم « در جواب به جواد عزیز با تمام احترام» خودشو معرفی می کرد. چون فکر نمی کنم نیازی به پوشوندن اختلاف نظر در بحث انتخاباتی باشه. البته شایدم دلیلی داره که من درک نمی کنم...

فرامرزی پنج‌شنبه 6 بهمن 1390 ساعت 01:11

والا هر دو خوبن
الان انتخاب بین دو گزینه ی به شدت برابره
ولی من مجبورم به اونی که برابرتره رای بدم
آروین با اینکه از قیافت خوشم نمیاد
اما به تو رای میدم.

پارسا

جهان پنج‌شنبه 6 بهمن 1390 ساعت 12:33

والا...
واقعا هر دو خوبن ولی من ترجیح میدم مدیر مالی مون کسی باشه که حداقل چند سال آینده تبدیل شده باشه یه یه اقتصاد دان..
پس به آروین پارسا رای میدم.
فقط آقای پارسا تو انتخاب دستیار یکی از گزینه هاتون سیما باشه بهتره

الهه وفایی پنج‌شنبه 6 بهمن 1390 ساعت 15:00

حدس می زدم پریسا که نباید حق رای داشته یاشم...برای همین هم پرسیدم...دشمنت شرمنده عزیز....
پس با این تفاصیل بنده صرف نظر از حق رای،حمایت خودم رو از آقای پارسا اعلام می کنم...و با این پیشنهاد پریسا برای اینکه سیما ترابی عزیز دستیارشون باشن هم (به عنوان یه پیشنهاد برای آقای پارسا) موافقم...
اعلام نظر که کنتور نداره...

چشِ ماییییی....!!!!


پریسا

ـــــــــــــــــــــــــ

آفرین
ابراز نظر هیچ ربطی به حق رای نداره
ای کاش همگی این رو متوجه بشن و اعمال کنن...
هنوز احساس میکنم عده ای هستند که فکر میکنن حق رای نداشتن مساویه با عدم امکان حضور در جلسه یا عدم وجود حق نظر و حتی محدیت در حق بیان

شکورم

در جواب به جواد عزیز با تمام احترام: پنج‌شنبه 6 بهمن 1390 ساعت 17:40

در جواب به جواد عزیز با تمام احترام

ممنون جواد جان که تو هم به انتقاد محترمانه من محترمانه تر جواب دادی...

جواد جان اگه این موضوع کانونیت و فیلمیت رو نمیگفتی
شاید حق رو به تو میدادم... ولی در مورد پارسا ...

با اینکه با پارسا خیلی هم بر خورد داشتی ولی متاسفانه اونو
هنوز خوب نشناختی..........

بهتره برای شناختن پارسا یه خورده بیشتر کنکاش کنی...

برای شناختن پارسا ... برای اینکه مطمئن شی که بحث کانونیت برای پارسا مهمتره یا فیلمیت یا عکسیت..(!) میتونی بین اعضای کانون پرس و جو کنی...

میتونی از محمد فرامرزی عزیز در مورد جدیت آروین....
یا
از خانوم مردیها و آقای محیط در مورد شخصیت آروین...
یا
از خانوم جهانی پور در مورد تعهد به کانونیت آروین....
یا
از رامین ( خودم ) در مورد علاقه آروین...
و یا
از خانوم وفایی عزیز دلیل حمایتشون رو بپرسی....


نگفتن اسمم حین نوشتن اختلاف نظر تنها به دلیل این بود که.............

دلیلی نداشت جواد جون فقط میخواستم بحث رو به داستانهای پوآرو نزدیکتر کنم...

قربون همه ............
رامین 18

به جواد و رامین عزیز

اول اینکه رامین جان اگه قراره از من پرسیده شه بهتره تو هم در مورد خانم ترابی از من بپرسی ها؟؟؟

دوم اینکه واقعا تفاوت این دو نفر (با شناختی که تو این مدت تو کارها و کانکس دیدم و به دست آوردم) به نظر من اونقدرها زیاد نیست که اگه بگیم فلانی یه خصوصیت رو داره، دیگری اون خصلت رو خیلی کمتر داره یا اصلا نداره.
واقعا واسه خود من انتخاب بین این دو نفر خیلی سخت بود.

فرامرزیم


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
زین پس نامت را بنگار ، و از پوآرو بازی بر حذر باش، ای عزیز دل 18 ساله

شکور-مسئول وبلاگ

شکورم پنج‌شنبه 6 بهمن 1390 ساعت 21:48

عرض به خدمتتون که
خانم ترابی مزیت هایی دارن
اینکه خوابگاهی هستند و همچنین تجربه ی اینک بهشت رو هم دارن
پارسا هم مزیت هایی داره
اینکه اقتصاد میخونه، به شدت مشتاقه و همچنین اینکه پسره(من در اغلب موارد مذکر بودن رو یه مزیت میدونم)
اگه جواد شالیکار کاندید میشد، مجموع همه ی این محسنات رو داشت و قطعا به جواد رای میدادم
ولی الان موندم واقعا
درضمن به هرجفتتون یه انتقاد کوچیک دارم
تو امتحانا کم رنگ بودید
البت ترابی بیش از پارسا نبود
هم حضور فیزیکی و هم حضور وبلاگی
به هر حال هر جفت این دوستان به شدت اعضای گلی هستن
و هر جفتشون هم برای من خاطراتی دارن مبنی بر «عضو خوب بودن»
مخصوصا در اینک بهشت به عنوان مدیر اجرایی، از هر جفت این بچه ها من به شدت راضی ام و تشکر می کنم
واقعا نمیدونم که کدوم رو باید انتخاب کرد
حرفای جواد به شدت درسته
به شدت معتقدم بهشون
بحث میزان علاقه ی افراد کانون به کانونیت کانون رو میگم
و به شدت معتقدم که این سمت ها باید توسط افرادی که به کانونیت کانون بیشتر توجه میکنن اداره بشن
ولی درمورد اینکه کدوم یکی از این دوستان بیشتر از اون یکی حواسشون به کانونیت کانون هست شک دارم و چیزی که جواد بهش رسیده رو بهش نرسیدم
اگه بخوام مطابق با قسمت دوم دکترینم عمل کنم (یعنی مدیریت پول) باید پارسا رو انتخاب کنم... چون داره علم این مدیرت رو میخونه...
البت این انتخاب من با پیش فرض اینه که هیچ برتری ای بین این دو دوست وجود نداره
پس رای من، پارسا...

علیرضا موسوی جمعه 7 بهمن 1390 ساعت 21:28

خودمم باورم نمیشه دارم رای میدم...
رای من ممتنع...

خودتو کشتی با این رای دادنت جوون
شکور

سارا حنانی شنبه 8 بهمن 1390 ساعت 01:26

من از آقای پارسا شناخت زیادی ندارم متاسفانه
اما با خانم ترابی برخورد داشتم و توی قضیه رای گیری برای دبیر هم مستقیما باهم کارکردیم و شاهد مسئولیت پذیری فوق العادشون بودم.درضمن فکرنمیکنم سطح تحصیلات هیچ کدوم از این دونفر در حال حاضر(که اگر اشتباه نکنم جفتشون سال اول هستند)تاثیر خیلی زیادی روشون گذاشته باشه که بخوام داشتن/نداشتن مدرک تحصیلی شونو ملاک بگیرم
درنتیجه با همین معیار شناخت مستقیم :

به خانم ترابی رای میدم

آفرین
استدلالات خوب
الحق که حقوق میخونید

شکور

الهه پیروزبخت شنبه 8 بهمن 1390 ساعت 08:59

رای من که سیما هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد