کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

فرهنگ نامه ی هنری در وبلاگ

سلام  تا یادم نرفته  بگم دلیاری  هستم    یادمه  یه  بار  همگی  تو  کانون بودیم  و  یکی  از بچه های  کانون در گوش  من یه  جمله ای گفت ......بیخیال                     بروبچی  که علاقه دارن وبلاگ رو هم همچون دیوار کانون  به  فیض گرانقدر سینمایی برسونن     پیشنهادی در  راستای مبحث  ایراد  میکنم  و مابقیش را  به  بعد موکول میکنم تا فرصتی  دیگر ....فرهنگ نامه ی کارگردانان و  بازیگران ایران و خارج همچنین معرفی کتابهای مفید سینمایی و فرهنگی هنری برای دوستان کتابخوان                مابقی اش تا بعد   فعلا بدرود .....                                                                                                           عروس غنچه رسید از حرم به طالع سعد           به عینه دل و دین می برد به وجه حسن        صفیر بلبل شوریده و نفیر هزار          برای وصل گل آمد برون ز بیت امن     

 
                                                                                       
نظرات 7 + ارسال نظر
شکورم جمعه 23 دی 1390 ساعت 13:56

درمورد کتاب خانم حنانی دیگه حنجرشون رو پاره کردن ولی همچنان استقبالی نشده
خودمم کتابی که بتونم با آدرس بهتون معرفی کنم ندارم
البت دو تا کتاب هست، یکی برای کارگردانی و یکی برای تدوین که اسامی و نویسندگانشون رو یادم نیست...تقوی این چیزا رو مسلطه که متاسفانه برای کنکور محو شده


شکورم

سارا حنانی جمعه 23 دی 1390 ساعت 17:19

بله.بله.کتاب!!!
تصویر توصیف بسیار دقیق آقای شکوری از من:

پژمان دلیاری جمعه 23 دی 1390 ساعت 19:51

در جواب به نظرات بالا: نمیدونم منظورم دقیق معلوم شد یا نه....من هیچی در مورد اون نمایشگاه نمیدونم البت فکرم نمیکردم مربوط باشه حالا که هست چه بهتر ولی خودم کلی کتابو این چیزا در این باب واسه پیشنهاد دارم یسری به صورت پیدی اف میشه واسه دانلود گزاشته بشه که دوست دارم فقط من معرفی گر نباشم وهدف بستری فعال در این جهت است تا حدودی اگه بستر باشه من این کارو ادامه میدم این امر در مورد فرهنگ نامه هم صادقه تا واسه راه اندازی مجله دست باز تری داشته باشیم

پیشنهاد تو در قسمت کتاب یه همپوشانی داره با پیشنهاد تصویب شده ی خانم حنانی...
میشه که هر جفتش خیلی شیک برگزار بشه
حاجی من پیشنهاد میکنم اطلاعاتت رو در اختیار خانم حنانی بذار
میتونی این پست رو هم بخونی:
پستی از خانم حنانی برای نمایشگاه کتب سینمایی

شکورم

پیروزبخت جمعه 23 دی 1390 ساعت 20:15

چرااین پست اینقدنقطه کورداره؟!مبهمه

حدس بزنید
.
.
.
.
چون دلیاری نوشته دیگه
شکورم

زهرا جمالی جمعه 23 دی 1390 ساعت 21:18

حالا چیزایی که نوشتید خوب و مفیده فقط جون من این همه شکلک را از کجا آوردید؟

پژمان دلیاری جمعه 23 دی 1390 ساعت 22:32

نه مشخصه دیگه ۲ مورد هست که رک هس مابقی هم مقصود همین هست که سه نقطه باشه

پژمان دلیاری شنبه 24 دی 1390 ساعت 21:27

به خانم جمالی : کپی از سایتای دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد