کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

یک عکس خاص

شکورم...




جرج لوکاس، فرانسیس فورد کاپولا، مایکل جکسون


نظرات 6 + ارسال نظر
الهه وفایی پنج‌شنبه 22 دی 1390 ساعت 23:05

like

علیرضا موسوی پنج‌شنبه 22 دی 1390 ساعت 23:41

من فکر میکنم عباس شکوری چاق بشه با کاپولا مو نمیزنه

تو سومین نفری هستی که این رو به من میگی
شکورم

پژمان دلیاری جمعه 23 دی 1390 ساعت 01:04

بسی زیبا بود

فرامرزی جمعه 23 دی 1390 ساعت 14:12

این الان کجاش خاصه؟؟؟
فقط خوبه

به نظرت مایکل جکسون در کنار کاپولا چیز خاصی نیست؟
شکورم

علیرضا موسوی جمعه 23 دی 1390 ساعت 17:30

حاجی تو این مدت به خودت برس تا چاق شی منم شروع میکنم فیلمنامه ی پدرخوانده 4 رو مینوسم تابستون با کارگردانیه کاپولا جوان میسازیمش...

CAPITAL KARIZMA جمعه 23 دی 1390 ساعت 19:50

حاجی مارو یاد خاطرات با این سه نفر انداختی جی کار کنیم دیگه ما حرفه اییم دیگه راستی تو پدر خوانده ی ۴ من نقش اولم

بذار ببینیم اگه خود آلپاچینو نپذیرفت، تو نقش اول وایسا
به عطارم میگیم دست راستت باشه...
بزنید همه رو بکشید
شکورم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد