کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اخبار جدید درمورد کانکس و بحث خونه تکونی

دیروز رفتم پیش خانم برزگری واسه کانکس جدید

گفتن امکان داره کانکس تا آخر امتحانا و حتی تا شروع ترم جدید به دستمون نرسه اما یه قول زمانی به ما دادن که حداکثر تا پایان بهمن ماه کانکس جدید رو به ما بدن

اما باز هم با تمام این احوال خانم برزگری گفتن ممکنه با مساعدت دکتر تمام این کارای مربوط به کانکس جدید طی این یه هفته-ده روز انجام بشه و تا آخر امتحانا به دستمون برسه

با این حساب طبق صحبت هایی که با خانم جهانی پور کردم حواستون باشه که رای گیری پست قبلی مربوط به زمان و تاریخ جلسه بوده و نه برای تعیین زمان خونه تکونی...

اگه تا اون روز کانکس جدید رو ندن، خونه تکونی ای در کار نیست و اگه دادن، اطلاع میدم که آستیناتون رو قبل و بعد از جلسه بالا بزنید


محمد فرامرزی

نظرات 9 + ارسال نظر
محبوبی چهارشنبه 21 دی 1390 ساعت 09:29

حواسمون هست!

زهرا شاهتووری چهارشنبه 21 دی 1390 ساعت 14:12

من کللن خیلی خوشحال هستم.

بذرپاچ چهارشنبه 21 دی 1390 ساعت 15:21

ok

شکورم پنج‌شنبه 22 دی 1390 ساعت 17:41

پیشنهاد میکنم هم تو وبلاگ و هم تو جلسه ی آخر ، بحث های مربوط به کلاس های ترم بعد رو مطرح کنیم تا بتونیم سریعا بریم سراغ تبلیغات

شکورم

زهرا جمالی پنج‌شنبه 22 دی 1390 ساعت 23:21

ایشاا.. که کانکس جدید رو میدن و من با رتگ صورتی خدمت میرسم

به خانم جمالی جمعه 23 دی 1390 ساعت 14:17

صورتی؟!
باز زرد باشه یه چیزی
من با حراست هماهنگ خواهم کرد که در اون تاریخ شما رو متوقف کنن
فرامرزی

به آقای فرامرزی جمعه 23 دی 1390 ساعت 21:47

مثل اینکه شما نظرات پست (دو خبر خوب ) را نخوندید. من اونجا با قاطعیت اعلام کردم که دیوارها رو صورتی خواهم کرد

احتمالا شما خانم جمالی هستید
شکورم

زهرا جمالی شنبه 24 دی 1390 ساعت 13:10

بله مگه شخص دیگه ای هم میخواد دیوار ها را صورتی کنه؟

من برای ضد حال به بذرپاچ...
شکورم

جهان شنبه 24 دی 1390 ساعت 22:48


زهرا جون به جونت کنن بچه پیروزیی!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد