کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

آخرین جلسه ی ترم

پیرو صحبت های قبلی و همچنین پست آقا جواد شالیکار، به خاطر اینکه یه سری صحبت اضافه شده مث اینکه و معلوم نیست رای گیری داره چجوری ادامه پیدا میکنه...پست جواد وسط رای گیری با تذکر خانم جهانی پور دچار یه اصلاحیه شد و روند رای گیری معلوم نیست

من این پست رو برای رای گیری وبلاگی برای تعیین زمان و نحوه ی این جلسه میذارم

دوستان مخالف و موافق به این «مقرره» رای بدن تا ببینیم آخرین جلسه ی ترم رو تشکیل بدیم یا نه


1- آخرین جلسه بعد از آخرین امتحان اعضای نهاد تصمیم گیری برگزار خواهد شد

(برای این موضوع خانم جهانی پور باید لطف کنن و مطابق با وظایفشون لیست اعضای نهاد تصمیم گیری رو پایین این پست بذارن)


2- در حال حاضر آخرین روز اعلامی امتحانات، یک بهمن و آخرین ساعت اعلامی، ساعت 3 می باشد پس در صورت عدم اعلام زمان دیرتر، جلسه حداکثر ساعت 3 و نیم یک بهمن ماه آغاز خواهد شد


3- طول زمانی این جلسه بستگی به نظر اعضای نهاد تصمیم گیری در همان جلسه خواهد داشت و با رای گیری معلوم خواهد شد


4- دبیر گرانقدر موظف به هماهنگی با امور فرهنگی برای این خواهد بود که در صورت امکان محلی برای برگزاری این جلسه در اختیار کانون قرار داده شود

(البت احتمال این موضوع پایینه چون همه ی صندلی ها و این مسائل شماره گذاری شده و مکافات هست ولی خوب بیاید دست دبیر رو بذاریم تو پوست گردو، خدارو چه دیدید، شاید جا گیرمون اومد)


5- حد نصاب صرفا برای تشکیل این جلسه یک سوم اعضای نهاد تصمیم گیری خواهد بود

(یعنی قرار بذاریم که برای این جلسه اگه کمتر از یک سوم اعضای نهاد تصمیم گیری که خانم جهانی پور اعلام میکنن حاضر شدن، جلسه از رسمیت بیفته...من میگم فعلا این رو تصویب کنیم برای این جلسه و بعدا فکر کنیم برای یه حد نصاب همیشگی که تو اساسنامه به صورت مستمر واردش کنیم)


6- رای گیری وبلاگی به علت مشغله ی اعضای کانون تا ساعت ده شب 30 دی ماه (روز قبل از جلسه) ادامه پیدا خواهد کرد و نیازی به اعلام نتیجه نخواهد بود بلکه با مشاهده ی هر کس نتایج مشخص است...


7- اعضایی از نهاد تصمیم گیری که زمان آخرین امتحان آنها دیرتر از ساعت سه ی روز یک بهمن ماه برگزار می شود، موظف هستند تا 27 دی ماه در نظرات همین پست اعلام کنند در غیر این صورت جلسه در ساعت 3ونیم روز یک بهمن برگزار خواهد شد

درصوتی که فردی قبل از 27 دی ماه اعلام کرد که بعد از یک بهمن،  امتحانی برای این ترم دارد، و مخالف برگزاری جلسه بود، جلسه برگزار نخواهد شد و اولین جلسه به بعد موکول میگردد

و درصورتی که پایان امتحان او در روز یک بهمن، بعد از ساعت سه و نیم باشد، و این موضوع را قبل از 27 دی ماه در این پست اعلام کند، زمان برگزاری جلسه، با اتمام امتحان او، آغاز خواهد شد...


8- چه این جلسه برگزار گردد و چه نه، زمان شروع مجدد جلسات هفتگی کانون، با رای گیری وبلاگی تعیین خواهد گشت...



دوستان خواهش میکنم برای رای دادن، به نمونه ی رای پایین دقت کنن:

مثال: با هر 8 بند پست موافق هستم

با هر 8 بند مخالفم

با بند 5 موافق و با تمامی موارد دیگر مخالف هستم

...

اینطوری رای گیری شفاف میشه


شکورم و امیدوارم که مشکلی در این رای گیری پیش نیاد و تکلیف کاملا مشخص بشه

نظرات 30 + ارسال نظر
شکورم دوشنبه 19 دی 1390 ساعت 23:45

با تمامی بند ها موافق هستم

جواد شالیکار دوشنبه 19 دی 1390 ساعت 23:45

موافقم

کاظم فاضلی سه‌شنبه 20 دی 1390 ساعت 00:30

با تمامی بند ها موافق هستم

سلیمیان سه‌شنبه 20 دی 1390 ساعت 11:02

من با ۹ بند موافقم
بند۹
دبیر ناهار میده

آفرین بر شما
همین الان یه رای گیری مفصل دیگه راه می اندازیم
نوع نهار و محلش رو هم تعیین میکنیم
من پیتزا پپرونی، پرپروک

شکور

محبوبی سه‌شنبه 20 دی 1390 ساعت 11:16

با ۸ تا شم موافقم

آروین ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍پارسا سه‌شنبه 20 دی 1390 ساعت 12:36

با تمامی بند ها موافقم

بذرپاچ سه‌شنبه 20 دی 1390 ساعت 14:17

موافقم

علیرضا موسوی سه‌شنبه 20 دی 1390 ساعت 16:02

با بند 2 و 3 مخالفم

درمورد مخالفتت با بند ۲ با هم صحبت کردیم و گفتی علتش رو
ولی به نظرم بیا پیشنهاد جایگیزین بده
شاید پیشنهاد تو رای بیاره خوب
به هر حال به نظر میاد که هرچند با بند دو و سه مخالفی ولی با برگزاری جلسه ی انتهای سال موافقی
اگه میخوای برگزار بشه ولی نه در ساعت و روز پیشنهادی من، یه ساعت و روز پیشنهادی دیگه بنویس که اونم به دید بچه های کانون بیاد
ازش دفاع کن مثلا یا هرچی
تا اگه همفکر داری، ساعت و روز پیشنهادی تو رای بیاره...
درمورد مخالفتت با بند سوم هم علت بیاری فکر کنم بهتر باشه چون به نظرم ازونجایی که این جلسه برخلاف جلسات هفتگانه مون برگزار میشه، باید براش قاعده ی زمانی هم بذاریم و مثلا مث همیشه 12-13 برگزار نمیشه

شکورم

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) سه‌شنبه 20 دی 1390 ساعت 17:32

موافقم

نیلوفر مردیها سه‌شنبه 20 دی 1390 ساعت 22:37

موافق تمامی بند ها...

حق رای چهارشنبه 21 دی 1390 ساعت 13:47

سلام...
بر اساس صورت جلسه ی 23 آبان که مسئله ی حق رای و معیارهاش به تصویب رسید باید عرض کنم که طبق قرار در صورتی که ما یه فعالیت بزرگ مثل اکران فیلم و برگزاری نمایشگاه داشته باشیم معیار حضور در 2 جلسه متوالی از بین میره و برای جلسه آینده تنها افرادی که در اون فعالیت حضور داشتن حق رای دارن...
پس با این حساب از اون جایی که بعد از اکران اینک بهشت که جزو اون فعالیت های بزرگ محسوب میشه جلسه ای نداشتیم تنها افرادی برای جلسه ی آینده حق رای دارن که توی این اکران بزرگ فعالیتی انجام داده باشن..
البته افرادی هم که از بعد از اینک بهشت در فعالیت های دیگه کانونی تا 30 دی (در صورتی که اولین جلسه بعد از اکران اینک بهشت 1 بهمن باشه) شرکت داشتن مثل پوسترینگ ها یا کارای دیگه جزو افراد حق رای دار محسوب میشن....
یه نکته:
بر این اساس تنها مرجع من برای تشخیص افراد حق رای دار جلسه آینده ، وبلاگه در طول این یک ماه. پس اگر شخصی احساس کرد که توی فعالیتی حضور داشته ولی جزو افراد حق رای دار نیست بره سراغ مدیر اجرایی محترم همون پروژه تا اسمشو به من بده...

حق رای دارها:
شکوری
محیط
پیروز بخت
قربانی
ترابی
شالیکار
دلیاری
کریمی
ارشادی
شاهتوری
فرامرزی
سلیمیان
پارسا
حاج صمدی
رضایی (از اعضای قدیم که توی اکران کمک کردن)
فاضلی
جهانی پور
ناصری
عفتی
ایرانی
محبوبی
توپ شکن
حسینی مهر
فینی زاذه
علی پور
مرادپور
موسوی
زین ال
حنانی
جمالی
لولویی
نعیمی
وفایی
فلاح
مردیها
بذر پاچ

جهانی پور ، مسئول احراز حق رای!!!!!!

زهرا شاهتووری چهارشنبه 21 دی 1390 ساعت 14:11

فقط کمی سر سه موندم که الان دیگه نموندم.
خب حالا چی؟

پریماه مرادپور چهارشنبه 21 دی 1390 ساعت 17:51

"با هر 8 بند پست موافق هستم!"

آروین ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍پارسا پنج‌شنبه 22 دی 1390 ساعت 15:15

به خانم جهانی پور:
پس رامین همت زاده چی؟؟؟اونم بنده خدا تو اکران اینک بهشت کمک کرد...!!!

من اسم رامین رو تو لیست فعالین اینک بهشت نوشته بودم
اگه خانم جهانی پور تو لیست نهاد تصمیم گیری نیاوردن، حتما حواسشون نبوده

خانم جهانی کجایی...

شکورم

جهان پنج‌شنبه 22 دی 1390 ساعت 20:57

آقا معذرت...
من میگم چرا هر چی میشمرم یه کچل کمه!!!!(این یه اصطلاحه کسی بهش برنخوره ها)
بله ، آقای همت زاده هم جزو حق رای دارا بودن من اسمشونو دیشبش تو لیستم نوشتم ولی چون اون لحظه که پای کامپیوتر بودم لیستمو جا گذاشتم ایشون از قلم افتادن مراتب عذر خواهی منو به ایشان بنوازانید!!!

سارا حنانی جمعه 23 دی 1390 ساعت 17:23

من بند 6 رو متوجه نمیشم!یعنی چی نیازی به اعلام نتیجه نخواهد بود بلکه با مشاهده ی هر کس نتایج مشخص است...؟
با بقیه اش موافقم!

یعنی هر کس که میخواد ببینه نتیجه ی رای گیری چی شده کافیه که بیاد مخالفین و موافقین هر بند رو بشمره تا ببینه اکثریت مخالفت کردن یا موافقت
کسی نیازی نیست که منتظر بمونه تا مثلا من (به عنوان نویسنده ی پست) یا دبیر بیاد اعلام کنه که مطابق رای گیری جلسه داریم یا نه
یعنی هر کس در شب یکم بهمن ماه با مراجعه به نظرات این پست میتونه نتیجه رو متوجه شه و نیازی به پست دیگری برای اعلام اینکه فرداش جلسه هست یا نه نیست

شکورم

پژمان دلیاری شنبه 24 دی 1390 ساعت 22:23

12345678


شکورم

پژمان دلیاری شنبه 24 دی 1390 ساعت 22:50

ها فک کنم موافقت کردما

پاسخگو: بوف کور


ـــــــــــــــــــــــــــــــ
پاسخگو کیست؟؟؟
شکورم

سارا حنانی شنبه 24 دی 1390 ساعت 23:46

خب حالا یه اعلام رسمی هم بکنین بعنوان فصل الخطاب! چی میشه مگه؟!

موضوع اینه که کسی منتظر نباشه...همین...آخه شب قبل از روز جلسه میشه ساعت یازده و 59 دقیقه...اون موقع کی میاد بخونه اون اعلام آخر رو؟؟؟؟؟؟؟
شکورم

الهام محمدنژاد یکشنبه 25 دی 1390 ساعت 09:38

من فک کنم اسمم جا افتاده
برای پوسترینگ اینک بهشت همراه خانم سلیمیان بودم و با هم پوستر زدیم, پس فک کنم با این حساب حق رای داشته باشم

برای پست {فعالین «اینک بهشت»} اعلام نکرده بودید چرا
الان اضافه میکنم به اون پست


بقیش با خانم جهانی پوره...

شکور-مدیر اجرایی اینک بهشت

فرامرزى دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 01:14

خانم محمدنزاد به علت فعالیت براى بلیطهاى جشنواره هم حق رأى دارن

امید صفایى هم به دلیل فعالیت در کلاس کارکردانى حق رأیش رو به دست آورد

باز هم هرکس احساس میکنه اسمش از قلم افتاده اعلام کنه
متوشکرم

سارا حنانی دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 01:34

من میام میخونم
در کل منظور منم اینه که یه اعلام هم بکنین راه دوری نمیره!میشه مهر تایید

حق رای دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 11:54

الهام محمد نژاد علاوه بر اینکه به خاطر اینک بهشت حق رای داره به تایید دبیر به خاطر اینکه مدیر اجرایی یا مسئول بلیطای فجره حق رای داره...
اگه اشتباه نکنم دبیر دیروز گفتن که امید صفایی زیبا خان هم به خاطر اینکه مدیر اجرایی یه پروژه ای بودن ایشونم حق رای دارن اگه درسته دبیر تایید کنن...

جهانی پور

پریماه مرادپور دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 23:03

اومدم یه خبر بد بدم! من متأسفانه نمی تونم واسه جلسه شنبه بمونم! من واسم یه کار خیلی واجب پیش اومده که باید شنبه حتماً شیراز باشم... اگه امکانش هست جلسه رو به قبل از شنبه موکول کنید! من واقعاً شرمنده!!! ولی من حتماً می خوام تو جلسه باشم.

علی محیط چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 23:27

موافق برگزاری جلسه در 1 بهمن

بقیه ی موارد چی؟
شکور

علی محیط چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 23:39

با همه موارد ذکر شد موافقم مگر اینکه خلافش ثابت بشه، در حال حاضر

مگه خلافش ثابت بشه؟
فکر میکنم منظورت اینه که «مگه بعدا متوجه بشم که به علت های دیگه ای باید مخالفت کنم»

شکورم

اشکان پنج‌شنبه 29 دی 1390 ساعت 20:41

مخالفم

به اشکان پنج‌شنبه 29 دی 1390 ساعت 21:51

با همگیش مخالفی؟
چطو؟
حتی مخالفی که جلسه ی بعدی با وبلاگ تعیین بشه؟

میری شهرستون حاجی؟
شکورم

از طرف خانم محمد نژاد جمعه 30 دی 1390 ساعت 13:33

ایشون دسترسی نداشتن به وبلاگ از من اس ام اسی خواستن که موافقتشون رو با هر 8 مورد اینجا اعلام کنم
شکورم

نهاد تصمیم گیری جمعه 30 دی 1390 ساعت 22:07

سلام
طبق آمار من و اسامی فعالین ارائه شده توسط مدیران اجرایی (تا این ساعت) تعداد افراد نهاد تصمیم گیری برای جلسه فردا 39 نفر شد که اگه بند 5 این پست برای جلسه فردا تصویب بشه یک سومِ این 39 نفر میشه 13 نفر.
در نتیجه:
"جلسه فردا (90/10/1) (با تصویب بند 5 همین پست) در صورت حضور 13 نفر از اعضای نهاد تصمیم گیری به رسمیت شناخته میشه"

جهانی پور...مسئول احراز حق رای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد